czwartek, 25 lipca 2013

Półprodukty CosmoSpa- moja opinia

Hej :) Dzisiaj przygotowałam recenzje 3 kosmetyków, a raczej są to półprodukty, które można wykorzystać :) Dostałam je od firmy Cosmo Spa, ale opinia będzie jak najbardziej rzetelna :)
Na początek dam glinkę białą, potem olejek arganowy a na samym końcu korund. Zapraszam :)



Glinka Biała

Glinkę można kupić na stronie CosmoSpa w cenie 7,99.

Opinia Producenta:
Glinka biała przeznaczona jest do cery szarej i zmęczonej, wrażliwej, suchej i normalnej.   
Polecana jako:  
* maseczka do twarzy, szyi, dekoltu
* rewitalizująca maseczka do włosów
* dodatek do kąpieli oczyszczających      
Działanie glinki białej :
 - łagodnie ściąga pory
- rewitalizuje
- odświeża
- odżywia
- wygładza cerę
- tonizuje skórę przywracając jej naturalną równowagę
- łagodnie zamyka rozszerzone pory
- zapobiega pękaniu naczynek krwionośnych.   
Po okładzie skóra staje się świeża, gładka i aksamitna.      

Sposób użycia :

maseczka na twarz Wsypać odpowiednią porcję glinki białej do miseczki w zależności od zastosowania. Do mieszania nie używać metalowych przedmiotów. Grubą warstwę nałożyć na twarz i pozostawić do wyschnięcia ok.20 min. Dokładnie zmyć ciepłą wodą i nałożyć krem.
Proponuję przy cerze suchej dodać kilka kropli olejku jojba lub oliwki z oliwek.
maseczka do włosów
Zmieszać 2-3 łyżeczki z wodą mineralną lub kwiatową w celu uzyskania gładkiej pasty. 
Nałożyć na włosy na 10-15 minut. Spłukać i umyć szamponem.
kąpiele
Wsypać do wanny pół szklanki glinki, można dodać ulubione olejki eteryczne. 
Kąpiel powinna trwać 20 minut. Na koniec spłukać ciało bieżącą wodą. Twoja skóra będzie odnowiona i miękka.

Moja opinia:


Opakowanie:
 Glinka jest w opakowaniu przypominającym walce. Ma praktyczne otwarcie. Nie podoba mi się jednak to, w jaki sposób muszę aplikować produkt, bo wysypuje mi się zbyt dużo glinki. Wolałabym, aby otwarcie było ciut mniejsze. Do estetyki opakowania nie mogę się doczepić, bardzo mi się podoba :)

Kolor:
Biały.

Zapach:
Taki glinkowy.. :P Nie wiem jak to określić  Nie jest przyjemny, ale nieprzyjemny też nie jest :P Ot, taki normalny :)

Konsystencja:
Biały proszek. Po dodaniu wody zmienia się w taką papkę.

Działanie:
Glinki używałam jako maski na włosy. Wsypywałam ją do miseczki, dodawałam wodę, oleje, różne maski, itd. Była dla mnie swoistą bazą, przepadałam za nią :)Sama była także w sam raz :P Nie nawilżała, ale za to dzięki niej miałam dłużej świeże i nie przetłuszczone włosy. Glinka bardzo plątała włosy, ale dobra odżywka i efekt był bardzo dobry. Po glince włosy były bardziej puszyste(nie napuszone!), lepiej się układały, za to nie doszukałam się miękkości :P 
Najbardziej nie lubiłam tego, że jak glinka wysychała, to się kruszyła i bieliłam wszystko dookoła, nosząc maskę :P

Wydajność:
Słaba,  bo na moje bardzo długie włosy trzeba zużyć przynajmniej 3 łyżki glinki.

Podsumowanie:
Fajny, naturalny produkt

Ocena:
7/10
Tu po zmieszaniu z wodą:
  
 Tu na włosach:


Olejek arganowy:

Można go kupić na stronie Cosmospa w cenie 5,99 za 10ml

Opinia Producenta:

Jak stosować?
Olej arganowy nie zatyka porów skóry, jest bardzo łatwo wchłaniany przez naskórek i nie pozostawia tłustych śladów na ciele. Dla uzyskania pożądanych efektów – wystarczy zaledwie kilka kropli. Należy więc skrupulatnie odmierzać dawki przeznaczone do pielęgnacji poszczególnych części ciała.
Twarz
Codziennie rano i wieczorem - kilka kropli oleju arganowego nanieś na koniuszki palców i delikatnie wmasuj w skórę twarzy i szyi aż do momentu całkowitego wchłonięcia. Olej głęboko nawilża i uelastycznia skórę nadając jej niepowtarzalny odcień. Opóźnia przy tym pojawianie się zmarszczek, a w przypadku skóry bardziej dojrzałej – widoczne ich zmniejszenie. Zapobiega pojawianiu się przebarwień i  popękanych naczynek włosowatych. Smarowanie się olejkiem jak kremem sprawia że skóra staje się od razu po naniesieniu na nią gładka, miękka, głęboko nawilżona. 

Ciało
Po ciepłej kąpieli (w wannie lub pod prysznicem) - pozostawić skórę lekko wilgotną i dłońmi wmasować kilka kropli oleju arganowego w całe ciało aż do całkowitej absorpcji. Po wchłonięciu olejek pozostawia na skórze odczucie wykwintnej gładkości, jędrności i energetyzującego orzeźwienia.
Włosy
Aby przywrócić trwały, naturalny blask włosom i chronić je przed rozdwajaniem, przed myciem nanieś niewielką ilość olejku na całej długości włosów i wetrzyj odrobinę w skórę głowy. Pozostaw na ok. 0,5 - 1 godziny, a następnie umyj stosując łagodny szampon. Między kolejnymi myciami nakłada się znikome ilości przed szczotkowaniem, dzięki czemu włosy są odżywione i uzyskują zdrowy, błyszczący wygląd, a ponadto są chronione przed szkodliwym wpływem środowiska, w tym m.in. wody morskiej, czy chloru w basenie.
Paznokcie
Aby mieć mocne, twarde paznokcie ze zdrowym połyskiem, regularnie wcieraj odrobinę olejku w każdy paznokieć i / lub raz w tygodniu przez osiem tygodni, mocz paznokcie w miksturze złożonej w 50% z oleju arganowego i w 50% z soku z cytryny przez około 15 minut. W takiej samej mieszance można moczyć paznokcie stóp.
Rozstępy, blizny, stwardnienia
Naturalne działanie nawilżające oleju arganowego poprawia elastyczność skóry i jej sprężystość, dzięki czemu wyrównuje blizny, likwiduje zaczerwienienia, zmniejsza rozstępy i wypełnia zmarszczki. Stosowny jest też w leczeniu blizn pooparzeniowych, pooperacyjnych.
Żaden inny olejek tak doskonale nie eliminuje szorstkiej, stwardniałej skóry na łokciach, kolanach i piętach.
Łuszczyca, trądzik, egzemy, łojotokowe zapalenie skóry
Regularne stosowanie olejku arganowego dwa razy dziennie zmniejsza złuszczenia i świąd związane z łuszczycą aż do 80%. Olejek doskonale sprawdza się również jako środek zmniejszający ślady i blizny powstałe w wyniku chorób skóry takich jak trądzik, egzemy czy łojotokowe zapalenie skóry.
Po opalaniu
Olej arganowy może być aplikowany jako kojący i orzeźwiający balsam po opalaniu, odżywiający i nawilżający wysuszoną, zaczerwienioną, wskutek działania słońca skórę. Uwaga: Olejek nie zawiera filtru ochronnego i nie powinien być stosowany tuż przed lub w czasie ekspozycji na działanie promieni słonecznych.

Moja opinia:


Opakowanie:
Olej jest w małej , brązowej buteleczce z białym korkiem. Lekko się otwiera i zamyka.  Ma papierową etykietkę, szkoda że bardzo szybko się tłuści :( Ogólnie, opakowanie oceniam na dobre. Wielkość sprawia, że chętnie wezmę go na wyjazd, bo nie zajmie dużo miejsca. 

Kolor:
Bezbarwny

Zapach:
Bezwonny, no trochę taki "oleisty", ale trzeba się wczuć się, żeby go wywąchać :)

Konsystencja:
Olej

Działanie:
Olejku używałam do paznokci, do włosów i do twarzy. 
Na włosach mnie zachwycił! Dodawałam go do tzw. mieszanki olejowej, czyli oliwy z oliwek i oleju rycynowego. Świetnie dawał sobie radę, nawilżał włosy, ale nie natłuszczał. Nic a nic nie obciążył pasm, tylko je wzmocnił. Dzięki niemu moje włosy szybciej rosły i były bardzo sprężyste. Zaczęły wreszcie lśnić :) 
Do paznokci, to wcierałam je w dłonie oraz w płytki i zakładałam bawełniane rękawiczki  Skóra na rękach oraz skórki były gładkie i odżywione, a paznokcie szybciej rosły. Niestety nadal się kruszyły :(
Na twarz zwykle kładłam lej, jak moja cera była naprawdę wysuszona. Olej dobrze sobie z tą suchością radził i po 15 minutach, po oleju nie było żadnego śladu, a ja miałam gładką i nawilżoną skórę. Kosmetyk nie zatkał mnie ani nie podrażnił  Bardzo mi się spodobała jego lekkość i brak tłustego filmu :)

Wydajność:
Bardzo dobra.

Podsumowanie:
Fajny, wielofunkcyjny olej. 

Ocena:
9/10

Olej nałożony na paznokcie:

Korund


Korund można kupić w sklepie Cosmospa w cenie 6,49zł za 100g.

Opinia Producenta:

Co to jest mikrodermabrazja ?
Mikrodermabrazja ( głęboki peeling ) jest nowoczesnym, nieinwazyjnym zabiegiem złuszczania naskórka, który powoduje, że skóra staje się młodsza i zdrowsza. Procedura nie wymaga okresu rekonwalescencji. Jest więc szczególnie polecana zabieganym i zapracowanym osobom.         

Optymalne zastosowanie mikrodermabrazji:
    * do generalnej regeneracji skóry
    * skóra zniszczona, ze zmarszczkami
    * skóra trądzikowa
    * zanik włókien kolagenowych
    * zaburzenia pigmentacyjne i przebarwienia
    * mocne rogowacenie skóry
    * skóra zanieczyszczona z problemami
    * blizny potrądzikowe
    * uszkodzenia słoneczne oraz wywołane światłem UV
* wiotkość skóry
* łojotok
* zaskórniki i prosaki    
* rozstępy i cellulit     
Sposób użycia :
Należy zmyć makijaż z twarzy, przetrzeć skórę tonikiem którego używamy.   Wymieszać :
  • z kwasem hialuronowym 1% - do 30 ml porcji kwasu hialuronowego dodać około 5 ml korundu
  • z olejem - do 30 ml porcji wybranego oleju dodać około 5 ml korundu
  • z żelem do mycia ciała - do 30 ml porcji wybranego żelu dodać około 5 ml korundu
  • z lekkim kremem, czy też mleczkiem, lottionem
Tak przygotowaną mieszanką masujemy skórę twarzy lub ciała kolistymi ruchami, przez około 2-3 minuty. Następnie spłukujemy i nakładamy krem lub balsam.  


Moja opinia:


Opakowanie:
Jest to identyczna opinia, jak w przypadku glinki, więc wkleję tekst z recenzji tamtego kosmetyku CosmoSpa.
Korund jest w opakowaniu przypominającym walce. Ma praktyczne otwarcie. Nie podoba mi się jednak to, w jaki sposób muszę aplikować produkt, bo wysypuje mi się zbyt dużo korundu. Wolałabym, aby otwarcie było ciut mniejsze. Do estetyki opakowania nie mogę się doczepić, bardzo mi się podoba :)

Kolor:
Biały

Zapach:
Bezwonny

Konsystencja:
Białe, małe i ostre drobinki.

Działanie:
Korund używałam raz w tygodniu wieczorem, przed kremem na noc. Bardzo dobrze oczyszcza skórę! Podobało mi się, że po zabiegu skóra była idealnie oczyszczona, czułam wręcz bijącą z niej świeżość. Była gładka, napięta, przyjemna w dotyku. Miałam ładny, odświeżony kolor skóry. Korund działa jak peeling, ale bardziej inwazyjnie. Mimo to bardzo go polubiłam, bo dobrze sobie poradził z moją wymagającą cerą. :)

Jak go używałam:
1.Na rękę wysypywałam odrobinę korundu i dodawałam trochę żelu kolagenowego do mycia twarzy.
2.Mieszałam do zyskania konsystencji pasty
3. Masowałam skórę jakieś 2-3 minuty, potem spłukiwałam i nakładałam olej albo krem do twarzy.

Wydajność:
 Bardzo dobra.

Podsumowanie:
Ciekawy produkt, wielki plus za dogłębne oczyszczenie.

Ocena:
9,5/10

Dziękuję firmie Cosmospa za udostępnienie mi kosmetyków do testów :)
http://cosmospa.com.pl

CosmoSpa




























18 komentarzy:

  1. Muszę sobie chyba kupić ten Korund na moją tłustą cerę. :)
    P.S. Wyślij mi te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie tymi półproduktami :) a w jaki sposób otrzymałaś je do testowania ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatne recenzje. Kilka z tych rzeczy mam zamiar sobie kupić..
    http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja - bardzo dokładna i szczegółowa ;)

    Ja niestety nie przepadam za bardzo za tego typu produktami (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz świetne recenzje.

    Nigdy nie testowałam kosmetyków tej firmy. Z Twojej opini wygląda na to, że warto :)

    http://green--and--blue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna recenzja, produkty wydają się być fajne :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że produkty wcale nie są takie drogie a działanie i skuteczność jakąś jest więc może kiedyś się na nie skuszę :3 interesujący blog. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. o, ja chce kupic olej arganowy tylko w każdych produktach jest ich mało :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie piszesz recenzje ;)
    Widzę, że za całkiem dobre ceny można dostać świetne produkty ^^

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać że atrakcyjne cenowo są te kosmetyki :) Może warto w nie zainwestować :)

    eliinphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie piszesz recenzja a co do kosmetyków ,ich ceny są zachęcające i działanie tak samo.
    obserwuję :)

    worldnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś przeze mnie nominowane do blogowego łańcuszka Liebster Award, jeśli chcesz się pobawić zapraszam do mnie po odbiór pytań :) Jeśli nie lubisz tego typu zabaw przepraszam, mam nadzieje, że nie będziesz zła:)
    http://kasiulccia.blogspot.com/2013/07/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przydatne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przydatne recenzje, ciekawe ceny :)
    obserwuję.

    http://liwss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj przekonalas mnie do tych produktow. Chyba sobie zafunduje!!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne recenzję ;) Chetnie będe śledzić twojego bloga;) zapraszam również na mojego ;)

    http://pooczwarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne recenzje-będę musiała wypróbować ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger