niedziela, 17 kwietnia 2016

Dlaczego powinnaś/powinieneś zaobserwować mnie na Snapchat?

Hej kochane, dzisiaj wyjątkowo krótki post, ponieważ chciałabym wspomnieć Wam o moim Snapchatcie. Mam już go dosyć długo, ale nigdy się specjalnie nie chwaliłam  nim na blogu. 
Dodaję na nim moje selfie, filmiki z życia codziennego, dzielę się nowościami i przepisami na bezglutenowo bezmleczne potrawy :)  Zapraszam wszystkich do dodawanie mnie na Snapie :) 

Mój snap to: dominikagiee

Tu akurat moje selfiacze, ale na Snapie mam o wiele więcej fotek i filmików :)





 + kwiatuszki z ogródka <3










5 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie mogę zrozumieć fenomenu Snapchata, mam wrażenie, że to już za dużo. Brak by mi było na to czasu, a i tak za dużo go spędzam w sieci. Hi, hi. ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie lubię wrzucać fotki na Snapchata, robię to znacznie częściej niż posty na bloga :) Wiadomo, nie pokazuję wszystkiego, bez przesady :)

      Usuń
  2. Raz mam zajawkę na snapchata i siedzę pół dnia z odpalonym na telefonie - wrzucam, oglądam, non stop odświeżam, a później kilka dni czasem cisza, zero, nic, nul :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się przekonać do tego snapchata :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger