niedziela, 15 maja 2016

Perfumowany żel pod prysznic Livioon nr. 3 - recenzja :*

Hej kochane, pora na drugą recenzję tego dnia. Będzie to żel pod prysznic od Livioon, z tej samej nuty zapachowej co recenzowane przeze mnie perfumy i balsam do ciała, mam nadzieję, że będziecie zadowolone z prezentowanej przeze mnie recenzji :)

Zapraszam na głosowanie w ankiecie! :) Dzięki temu mój blog będzie mógł się stale rozwijać :))


Perfumowany żel pod prysznic Livioon nr.3



Moja Opinia:

Żel jest w eleganckiej, praktycznej tubce z zamknięciem typu "klik". Ma gęsta, galaretkową konsystencję o lekko czerwonym kolorze. Pieni się delikatnie, zmywa się bardzo szybko. Według mnie skóra po umyciu jest odświeżona, czysta i oczywiście pachnąca. Stosowanie żelu wraz z innymi kosmetykami z zestawu gwarantuje super zapach przez cały dzień. Żel używam codziennie, jest przyjemnym dodatkiem, zarówno podczas brania prysznica, jak i do kąpieli. Otula nas mocnym zapachem, ale jeżeli jest używany bez reszty wspomagaczy, wietrzeje po ok. godzinie :) Nie podrażnia, ani nie wywołuje alergii. Dobrze oczyszcza skórę, nie pozostawiając żadnego filmu. Nie nawilża, nie sprawia że skóra jest super gładka. Jedyne co robi to dobrze myje :)
Więcej informacji od Producenta <TUTAJ> 





Dziękuję firmie Livioon za podarowanie mi kosmetyku do testów :)
http://livioon.com/pl/



4 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :) Z tego co piszesz wydaje się być okej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat na perfumowane żele stawiam najrzadziej ponieważ wraz z narzeczonym korzystami wspólnie z żeli dove, chociaż może kiedyś się skuszę ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam perfumowanych żeli firmy Perfecta, ale myślę, że ten byłby świetnym zamiennikiem. Na pewno kupię jak trafię na niego w drogerii. : D
    Pozdrawiam!

    https://czuprynqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger