sobota, 29 października 2016

Mój zestaw do robienia hybryd | NeoNail, Sunny Nails, Aliexpress

Hej kochane :) Już dawno przymierzałam się do tego postu, ale nigdy nie miałam czasu na sfotografowanie wszystkiego. Podstawowy zestaw do hybryd dostałam od mojego Narzeczonego na zeszłoroczne Boże Narodzenie. Na początku nie byłam przekonana do takiego sposobu malowania paznokci, teraz nie wyobrażam sobie innego :D  Przełom nastąpił po evencie blogerskim Szafa na Szpilkach, kiedy razem z innymi blogerkami mogłyśmy obejrzeć prezentację firmy NeoNail. To zainspirowało mnie do robienia paznokci tą metodą. 

Tutaj moja cała, skromna kolekcja. Brakuje tylko wacików i szablonów do przedłużania na formie. 
Lampa jest z firmy Sunny Nails i sprawuje się dobrze, chociaż przedłużanie paznokci z jej udziałem to wyjątkowo długa zabawa. Po Nowym Roku zakupię mostek. 


Tutaj mam lakiery do zadań specjalnych,czyli bazy, topy oraz Hardi Clear z Semilaca. Zestaw z NeoNail jest fantastyczny, polecam go każdemu :) Sunny Nails wypróbowałam raz i powiem Wam, że bez szału. Hardim utrwalam dłuższe paznokcie własne abo przedłużam nim na formie. Trzyma się ok 2-3 tygodnie przy intensywnym użytkowaniu dłoni. 


Niżej moja cała kolorówka hybrydowa, nie jest tego za wiele. Obecnie czekam na 6 lakierów z Aliexpress, jak tylko dojdą to podzielę się swatchami :)
Niestety w odróżnieniu do bazy i topu, lakier kolorowy z NeoNail mne nie zachwycił. Trzeba aż 4 warstwy na to żeby jako tako wyglądał, jest zbyt rzadki, nie poziomuje się, no masakra. Wydałam 30zł i jestem niezbyt zadowolona. Sunny Nails są w porządku, szczególnie ten winny odcień. Blingi są fantastyczne, z pewnością domówię jeszcze, bo jakość fajna, kolorki supr, wszystkie fajnie napigmentowane i dobrze się poziomują. Jak za cenę 4zł za sztukę - polecam! :)


Dodatki do paznokci mam z Indigo oraz Aliexpress. Syrenkę kupiłam na Targach Kosmetycznych i używałam kilka razy. Moja opinia? Bardzo lubię ten efekt i plus za to, że szybko można go zrobić. 
Kryształki i naklejki już widzieliście, pokazywałam je w haulu Aliexpressowym,  


A tutaj mam Cleaner i Remover z Claresy, moje nowe nabytki, jeszcze nie używane. Cleaner i aceton z Sunny Nails też niczego sobie są :) Patyczki, bloczek też Claresa, pilnik z Claire's. 

6 komentarzy:

  1. No zestaw dość duży, mój chyba jest podobnych rozmiarów, ale staram się ciągle go rozbudowywać i uzupełniać ;)

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw! Uwielbiam na paznokciach efekt syrenki, wygląda rewelacyjnie :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że udało Ci się już skompnować spory zestaw :)
    Ja póki co nigdy nie miałam hybryd na paznokciach, a w sumie jestem ciekawa jak by to u mnie wyglądało ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jednak wole gdy te hybrydki mi ktoś robi ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, zestaw robi spore wrażenie. Właśnie w przyszłym miesiącu wybieram się zrobić marmurowe hybrydy, jestem ciekaw jak to wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger