wtorek, 23 stycznia 2018

Balsam żurawina&cynamon Avon Naturals - recenzja

Hej kochane :* Mam dzisiaj dla Was recenzję mojego ostatnio zdenkowanego balsamu z firmy Avon. Rzadko kiedy używam jakichkolwiek balsamów, ale dla tej linii avonowskich mazideł do ciała robię wyjątek. Zapraszam na recenzję :)

Balsam żurawina&cynamon Avon Naturals



Moja Opinia:

Balsam jest w przezroczystym opakowaniu z napisami oraz grafikami owoców i cynamonu. Ma otwarcie typu klik. Plastik jest bardzo sztywny, więc resztki produktu się nie wydusi. Balsam ma bardzo przyjemny, owocowy zapach. Bardziej pachnie żurawiną niż cynamonem. Ma delikatny różowy kolor. Balsamu używałam codziennie, po wieczornej kąpieli. 200ml poszło mi w ok. miesiąc, więc nie jest to zły wynik. skóra po nim jest gładka i nawilżona. Nie łuszczy się, jest miękka i bardziej jędrna. Zauważyłam znaczną poprawę stanu skóry, której nawet delikatnie poprawił się koloryt. Po kilku dniach stosowania skóra już nie była wyschnięta w ciągu dnia, dawała radę do kolejnego wieczora. Balsam wchłaniał się bardzo szybko, niemal od razu. Ja jestem bardzo zadowolona i polecam :)




2 komentarze:

  1. Fajny balsam :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam kosmetyku,

    Zapraszam do siebie na konkurs wygrywa 15 osob,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger