poniedziałek, 22 stycznia 2018

Budujemy klasyczną garderobę - haul z lumpeksu :)

Hej kochane :) Dzisiaj mam dla Was haul lumpeksowy jeszcze grudniowy. Ostatnio staram się, aby rzeczy, które kupuje były w neutralnych kolorach (wyjątek robię dla różu!). Podoba mi się minimalistyczny styl i dążę do tego, żebym mogła połączyć wszystkie moje ciuszki z szafy ze sobą nawzajem. Wcześniej kupowałam dużo, ale z wzorami, we wściekłych kolorach, nic ze sobą nie grało, rano dostawałam szału, że nie mam się w co ubrać. Potem dużo rzeczy sprzedałam/oddałam i teraz staram się ograniczyć zakupy (właściwie kupuję w samych lumpeksach), a na miejsce rzeczy które kupię wyrzucam stare. Proste :) Dzisiejsze ubrania kupiłam po 2zł za sztukę :)





















6 komentarzy:

  1. Spódnica nr 1 najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowości
    Powodzenia

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Na moim instagramie ruszył konkurs wygrywa 15 osób!
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Borowa spodniczka jest świetna :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest cudne! Masz szczescie, ze natrafiasz na takie rzeczy. Mi szczegolnie przypadly do gustu i na Twoim miejscu takze bym je kupila :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger