poniedziałek, 5 marca 2018

Sole do kąpieli z solanką i wodą siarczkową z Uzdrowiska Busko-Zdrój i olejem makadamia - recenzja

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzje soli do kąpieli z Uzdrowiska Busko Zdrój. Pomyślałam, że zrobię zbiorową recenzję, bo sole generalnie są identyczne, i wg. mnie różnią się jedynie zapachem :) Zapraszam :)

Sole do kąpieli z solanką i wodą siarczkową z Uzdrowiska Busko-Zdrój i olejem makadamia


Moja Opinia:
Sole mam w trzech zapachach, mandarynkowym, cedrowym i owocowo-orientalnym. Są w plastikowych butelkach z zakrętką. Zwykle tą zakrętką odmierzam ilość soli, którą wrzucam do wanny. Używam ich co drugi dzień, wrzucam do wanny, podczas wlewania wody. Zwykle jest to jedna zakrętka, czasem dodaję więcej. Sól dobrze się rozpuszcza, nie ma problemu z wbijającymi się kawałkami soli po wejściu do wanny. Zapach jest obłędny, bardzo mocny, ale nie zostaje na skórze długo. Sole nie działają na skórę praktycznie w ogóle, może lekko ją nawilżają, ale sole przede wszystkim pozwalają się zrelaksować i odstresować. Szczególnie zapach mandarynkowy sprawia, że nawet po ciężkim dniu chce mi się żyć. Produkty nie podrażniły ani nie uczuliły mojej skóry. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger