poniedziałek, 19 stycznia 2015

"Ubierz się stylowo i modnie w uśmiech" - recenzja książki Izabeli Jabłonowskiej :)

Witajcie :* Uwielbiam czytać! A szczególnie poradniki modowe. Zgromadziłam już pokaźną kolekcję i chciałabym zrecenzować Wam parę pozycji :) Pierwszą będzie moja najukochańsza książka, czyli "Ubierz się w uśmiech" Izabeli Jabłonowskiej. kupiłam ją nad morzem, na stosiku z tanią książką, za jakieś 20zł i nie żałuję. Jak dla mnie jedna z najlepszych książek tej kategorii. :) Więcej w recenzji :)



Moja Opinia:
Książka jest w twardej okładce i ma aż ponad 300 stron. To bardzo dużo jak na poradnik. Skuszona piękną oprawą graficzną, rysunki są naprawdę piękne i umilają czytanie, kupiłam! Książka jest podzielona na kilka rozdziałów, gdzie autorka szczegółowo objaśnia jak budować swój styl i garderobę. Skupia naszą uwagę na detalach, które przecież tworzą strój. Pomaga dobierać kolory i tłumaczy oraz pokazuje jakie są style. Autorka radzi jak maskować/uwydatniać pewne cechy figury. Wszystko jest bardzo dokładnie wyjaśnione, aż "łopatologicznie". Podoba mi sie to, że wszystko jest uporządkowane, a każdy temat wyczerpany do granic możliwości. Rozdział z wywiadami z projektantami bardzo inspirujący. autorka w sposób nienachalny daje nam do zrozumienia, że dobry wygląd to podstawa, ale pod warunkiem, że w ciuchach dodatkach, które dobieramy będziemy się czuły piękne i szczęśliwe. Książka bardzo pomogła mi w dobieraniu ciuszków, dzięki niej zwracam większą uwagę na detale typu paski, kapelusze, itd. Rady są konkretne, wszystko podane na tac :) Gdy czytasz książkę, masz ochotę od razu zrobić w swojej szafie rewolucję :)
Dodatkowo możemy poczytać nieco o modzie męskiej i recyklingu ubrań :)
Jedynym minusem są dosyć niemodnie ubrane postacie na zdjęciach :/
Zdecydowanie polecam dla każdej z Was, która nie wie w co się ubrać :)



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger