sobota, 18 stycznia 2014

Piernikovelove z TBS :)

Hej, dzisiaj pokażę Wam recenzje kosmetyków, które dostałam  w prezencie od sklepu The Body Shop. Zestaw bardzo przypadł mi do gustu ze względu na jakość,  zapach i dizajn opakowań. A co jeszcze? Dowiecie się w dalszej części postu :)

Balsam do ciała


Jest w małym, ale bardzo poręcznym opakowaniu. Szybko się wchłania, pachnie niesamowicie, i długo utrzymuje się na skórze. Dobrze nawilża i wygładza skórę, czyniąc ją naprawdę miłą w dotyku. 
Wydajny, używam go od miesiąca i mimo, że to mini opakowanie, to naprawdę dużo go jeszcze zostało. 
Wspaniały! Ale nie kupię ponownie, bo to limitowana edycja  :(



Żel pod prysznic


Żel bardzo dobrze myje, ale jest nieco mało wydajny(choć gęsty!). Ładnie się błyszczy, zostawia bardzo dużo piany inie wysusza skóry. Ma piękne opakowanie, zdobi mi łazienkę :)
Pachnie bardzo intensywnie, podobnie jak reszta kosmetyków z tej serii. Ma ładny kolor :) 
Tylko ta cena mnie odstrasza! 






Peeling


Peeling jest w wygodnej tubce. Jego drobinki są bardzo małe i niezbyt ostre, więc można go stosować go niemalże codziennie. Ma dosyć rzadką konsystencję, łatwo go "zgubić" podczas aplikacji. Podsiada taki sam, mocny, piernikowy zapach. Bardzo mnie to cieszy, bo uwielbiam go :D  I tak ślicznie błyszczy! 



+ w opakowaniu było jeszcze mydełko w kształcie serduszka,ale specjalnie mnie nie zaintrygowała. Ot zwykłe mydełko ;)

18 komentarzy:

  1. Pierniczkowe *-* czemu to musi być limitowana edycja :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. zabawne logo ;D
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie. Kocham takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to musi cudnie pachnieć *.*

    Zapraszam: sabinaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. peeling mnie zaciekawil ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie znam tych produktów osobiście:) Jakiś czas temu miałam w planach zakup właśnie jakiegoś masła z TBS, zachęciły mnie opinie dziewczyn na blogach i YT, ale niestety jak zobaczyłam cenę, odstawiłam te plany na późniejszą przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej tych kosmetyków. Muszą pięknie pachnieć :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię tę kosmetyki, pięknie pachną!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja słyszałam o nich troszkę:)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi mieć cudowny zapach!
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj aż chciałoby się powąchać te kosmetyki, bardzo lubię takie piernikowy zapach więc myślę, że przypadłby mi do gustu :)

    Obserwuje i liczę na rewanż
    http://steasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny jest ten pierniczkowy ludek na opakowaniu :)

    ps. sorry za spam ale zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie- główna nagroda- darmowe okulary z Frimoo+darmowa wysyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już za sam zapach brałabym w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm, piernikowy zapach to coś dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mmmmyyyy święta szkoda tylko że śniegu nie było ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm... mam ochotę na te cudeńka ^^

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger