piątek, 16 listopada 2012

Paleta korektorów Catrice

Sorry że mnie tak dawno nie było :P Ale postaram się nadrobic zaległości :) Witam wszystkich nowych pbserwatorów, którzy mi przybyli i mam nadzieję że będziecie zadowoleni :) Na dzisiaj przygotowałam recenzję, może znanej Wam palety Catrice. Zapraszam do przeczytania :)
\
Nazwa: All Round Concealer 
Firma: Catrice Cosmetics
Cena: 14,90
Ilość: 6g
Ważność: rok po otwarciu
Opakowanie: Prosta, zwykła paletka. Jest przezroczysta i słowa są niej czytelne. Nie otwiera się sama i łatwo z niej korzystać
Zapach: Taki jak w każdym korektorze.
Kolor: 3 odcienie beżu, 1 zielony i 1 różowy
Konsystencja: Dosyć zwarta, ale dobrze się rozprowadza.
Działanie: Korektor, beżowy jak i te kolorowe dobrze kryją niedoskonałości. Po przypudrowaniu zostają nawet do 5 godzin :P Co dla mnie jest prawdziwą rewelacją, bo wcześniej miałam same niewypały. 
Odcieni beżu jest trzy można je zatem dowolnie mieszać i nakładać na skórę. Odcienie nie są pomarańczowe i nie nadają efektu maski. Owszem, odrobinę zbierają się w zmarszczkach pod oczami, ale nie jest to bardzo widoczne. Korektory są tłuste, więc osobom z taką cerą  nie polecam  bo spłynie m to z twarzy :) Plus za różowy i zielony neutralizator, są bardzo przydatne i pomocne :) 
Wydajność: Słaba, bo kosmetyku jest bardzo mało i szybko się zużywa gdy regularnie go używam.
Dostępność: Drogerie Natura, Hebe, wszystkie z szafami Catrice
Skład:



 Podsumowanie: Bardzo fajny korektor, ale nie dla tłustej cery. Jednak zbyt mała ilość na taka cenę :) Poza tym okej :P
Ocena: 8/10

Miałyście go? Co o nim myślicie?

30 komentarzy:

  1. Ta weryfikacje oczywiście. odp u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam tą paletkę ale jakoś mnie ńie zaciekawiła...

    OdpowiedzUsuń
  3. już zdązyłam poszukać :) ale dziękuje:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle się nad nią zastanawiam, ale jakoś nie mogę przekonać się do zakupu..

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam go. w ogóle rzadko kupuję korektory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie że oberwujemy, ja już :3

    OdpowiedzUsuń
  7. W życiu nie zdejme tej czapki xd
    Możemy obserwować, zacznij :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o dobrze wiedzieć o istnieniu takiego kosmetyku, może kiedyś mi się przyda :D oczywiście możemy się obserwować, już to zrobiłam :)
    > Shoco Style

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio czytałam o nim niezbyt pochlebną opinię, dlatego jestem sceptycznie nastawiona, ale lubię przetestować wszystko na własnej skórze, więc może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam się, że nawet o tych korektorach nie słyszałam.... :P Może dlatego, że prawie wcale ich nie używam... mam tłustą cerę, wiec to nie dla mnie :)

    To obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja juz obserwuje :) fajny blog :) moge prosic o like na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej, dzięki za Twój komentarz ;)
    a jeśli chodzi o propozycje - jasne, ja już to robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie ! Już własnie zaobserwowałam, czekam na Ciebie :*!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne kolory.
    jasne, ja już obserwuję, teraz twoje kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne ;)

    Zapraszam
    http://vanilliapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie mam przekonania do tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie kupiłaś? Bo kurcze ja nigdzie nie umiem z tej firmy dostac kosmetyków :( Czekam na odp u siebie ! Obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger