poniedziałek, 9 września 2013

Miód-mania od The body shop

Hej :) Dzisiaj bez zbędnych komentarzy i opowiastek przechodzę do recenzji masełka Honeymania. Przed rokiem szkolnym zostałam wytypowana jako recenzentka i przychodzę do Was z opisem po intensywnym zużywaniu :)


Masełko do ciała Honeymania The Body Shop


Masełko można kopić w cenie 65zł za 200ml i 20 zł za 30ml. 

Opinia Producenta:

Dawka intensywnego, 48-godzinnego, czekoladowego nawilżenia o luksusowym zapachu. Idealne, dla osób szukających długotrwałego, głębokiego nawilżenia. 

Moja opinia:

Opakowanie:
Uroczy słoiczek w kolorze słonecznej żółci :) Łatwo się otwiera i zamyka, jego użycie sprawia przyjemność  Może korzystanie jest odrobinę niehigieniczne, ale widzimy kiedy balsam się skończy. Przekonuje mnie też naklejka na przodzie opakowania, poprawia humor z rana, zdecydowanie!

Zapach:
Jest genialny. Mega słodki, ale przyjemny, nie duszący. Pachnie aksamitnie miodowo, pieści nasze zmysły. Bardzo długo zostaje na skórze, latem można nim zastąpić perfumy. 

Kolor:
Złoto-mleczno-beżowy. Nie zostawia filmu :)


Konsystencja:
 Typowa jak dla maseł. Gładko się rozprowadza i bardzo szybko wchłania. Skóra po nim nie jest lepka. 
Skład:


Działanie:
Balsam po pierwsze szybko ratuje odwodnioną skórę. Nie trzeba nakładać go tonami, żeby uzyskać gładką, nawodnioną skórę. Wystarczy odrobina i skóra zaczyna wreszcie "żyć". 
Skóra jest miękka, wygładzona, w dotyku przypomina skórę dziecka. Delikatnie się błyszczy, dzięki temu wygląd na zdrową.  Nie uczula, nie podrażnia :) W sam raz dla wrażliwej skóry. Bardzo dobry balsam na co dzień. Działa długo, intensywnie i świetnie. Tylko kupować :)
Wydajność:
Bardzo dobra

Ocena:
10/10






13 komentarzy:

  1. Hmm, po twojej recenzji chyba się na niego skuszę :D
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi pachnieć zniewalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na dobre, musi fajnie pachnieć :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda kusząco, ale ja mam szlaban na nawilżacze ciała, jest ich za dużo w mojej szafce ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam miodowe kosmetyki!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. musi być super ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałoby mi się :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Po twojej recenzji może kupię go! :)

    pozdrawiam, thisisredfox.blogspot.com ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam to. ;)
    Bardzo dobre masełko... :3
    Obserwuję. Zapraszam do mnie.
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za recenzję:) Muszę kiedyś spróbować
    Zapraszam
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger