wtorek, 13 listopada 2012

Recenzja zwykłego kremu Nivea i jego inne zastosowania :)

Dzisiaj recenzja znanego Wam pewnie kremu Nivea. Co jak co, ale to prawdziwy must have i weteran kosmetyczny. Można z niego stworzyć dosłownie wszystko od maseczek po cienie do powiek w kremie :P To naprawdę fajny wszechstronny kosmetyk, dostępny wszędzie. Warto mieć go w swojej kosmetyczce.
Cena:od 4 do 16zł
Ilość: 60ml
Dostępność: Wszędzie
Opakowanie: Niebieskie i metalowe pudełeczko. Plus za gwarantowane doczyszczenie puszki.
Konsystencja: Dosyć gęsta, ale dobrze się rozsmarowuje
Zapach: Delikatny, przyjemny :)
Kolor: Biały
Działanie: Krem zdecydowanie wygładzając i nawilża skórę. Dzięki niej jest delikatna i odżywiona. Na twarzy działa w porządku, ale czasem zdarza się że zapycha  Ogólnie krem łagodzi podrażnienia i świetnie chroni przed mrozem. Usta dzięki niemu są bardzo apetyczne i miękkie. Skóra się robi idealna, jak u niemowlaka. Choć bardzo długo się wchłania i według mnie stanowczo za długo.
Wydajność: Trochę za słaba
Skład:
Podsumowanie: Krem ma tyle zastosowań że trzeba kupić :)
Ocena: 8/10

Zastosowanie:

  1. Wcieranie w zniszczone końcówki włosów- nawilża
  2. Zmywa plamy po farbie do włosów
  3. Krem+olejek herbaciany=świetna maseczka na pryszcze
  4. Do polerowania butów- podobno pięknie się potem błyszczą
  5. Na przesuszone kolana, łokcie, usta,itd.
  6. Awaryjnie można zastosować do zmywania makijażu
  7. Cień do powiek/puder/róż+nivea=szminka albo cień do oczu
  8. Do układania brwi rzęs
  9. Na odparzenia i oparzenia słoneczne
  10. Krem Nivea+sól=świetny peeling
  11. Nivea+miód=maseczka nawilżająca
I jeszcze wile wiele innych :)

A wy lubicie Niveę?





33 komentarze:

  1. używam do układania brwi, ale tylko w tym celu, bo inaczej mnie zapycha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszy krem :) Moja Mama go uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam go prawie do wszystkiego :)
    Super, że mam jakąś blogerkę obok siebie :)
    Jasne, że obserwujemy Kochana !
    Buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. To krem, którego zapach zawsze kojarzy mi się z dzieciństwem. W domu zawsze stał na półce i używała go cała rodzina. Dla mnie jest trochę za tłusty, wolę lżejsze konsystencje, ewentualnie na zimę, gdy nie robię makijażu. Ale generalnie jest to świetny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, też mi się tak kojarzy :)Taki zwyklak, ale jednak niezwykły :))

      Usuń
  5. uwielbiam go! jedyny krem do którego zawsze wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie :) ja już obserwuję, teraz twoja kolej :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zastosowania, a z tymi butami mega
    gdzie to wynalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie tu :)
    świetny pomysł - ja już obserwuję, teraz Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. OCZYWIŚCIE ŻE OBSERWUJEMY!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedyny krem, który zawsze używam :) Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten krem, ale nigdy nie stosowałam go na inny sposób, w sobotę wyprobuje gonjako cienia :) obserwuje, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. NIVEA jako maseczka? wydaje mi się że on jest z tych zapychających ;p
    może wspólna obserwacja? ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak to się mówi " stary ale jary" chyba krem nivea był jest i będzie odwiecznym kosmetykiem:P ja najbardziej lubie zastosowanie jego na końcówki:P zapraszam do mnie:) a może obserwujemy??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam suche , podatne włosy , które się kręcą. Ostatnio wyczytałam i spróbowałam .Nałożyłam sporą ilość na włosy , po kilku godzinach umyłam. Włosy pięknie się układają nie puszą. Rewelacja polecam.

      Usuń
  14. Muszę wypróbować na zniszczone końcówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na jakoś nie przepadam za tym kremem jak dla mnie jest za ciężki i lepki wolę inne kremy

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham krem nivea !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja powiem szczerze, że stosując go na twarz bardzo mnie podraznia, uczula. Stosując go na noc wstawalam z czerwonymi plamami w miejsach nałożenia, robiła mi się też taka "kaszka" :< myślicie, że to przez to, że jestem alergiczka, czy po prostu jestem odmiencem? :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Co to znaczy że krem zapycha?

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam go na codzień.. Ale nie wiedziałam że ma aż takie zastosowania :D
    do dziś tylko go używałam do nawilżania skury :D
    Dzięki za pomoc, napewno skorzystam :*
    Ps. Fajna strona :D


    OdpowiedzUsuń
  20. Uzywam go codziennie do pielegnacji twarzy bardzo dobrze spisuje sie przy dosc suchej pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger