środa, 14 sierpnia 2013

Nowości: Sh i biżuteria

Hej :) Dzisiaj pokażę Wam post z nowościami. Nie jest ich dużo, bo tylko dwie sztuki, ale jestem z nich bardzo zadowolona/. Jedną rzeczą jest spódniczka z SH w kolorze neonowej żółci. Miałam co do niej pewne wątpliwości, ale stwierdziłam, że zrobię sobie prezent z okazji tego, że ciężko pracuję :P 
A drugą rzeczą jest naszyjnik w różowe krzyże. Ostatnio bardzo lubię ten motyw. Poluję na legginsy albo bluzkę w krzyże i mam nadzieję, że nad morzem jakąś znajdę :)

 Spódniczka mini Gina Tricot za ok. 10zł. Niżej jest kolor, jaki ma spódnica :)
Naszyjnik Katherine z krzyżami. Niżej fotka z internetu, pod zdjęciami realnymi :) Ok. 8zł.



{$product.productname}

Podobają Wam się moje nowości? :)

24 komentarze:

  1. Super ciuchy! Ja mam leginsy w krzyże bardzo fajne z tally wejla ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna spódniczka! Neony są the best! :D
    bosko mozna ja skomponować z innymi ciuchami :)
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie rzeczy bardzo fajne. Lubię tego typu spódnice :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica świetna :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna spódniczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdobycze ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest! :))
    Ja nigdy nie mogę trafić na cos fajnego w sh albo po prostu nie umiem szukać :)))

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely skirt!♥ cute blog!:) I liked your facebook page with my personal account (petra lorencová)♥ you can follow me back if you'd like;) have a nice day!

    www.lorietta.cz


    My Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna spódnica *o*
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna spódniczka ożywi każda nudną bluzkę! :) Naszyjnik również mi się spodoba.Wygląda na to że chyba tylko ja tak mam że jak wybiore się do sh to nic fajnego nie mogę znalesć a jak już to bardzo bardzoo rzadko :(:(
    Ale ciesze się Twoim szczęściem :D ♥

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica super:)
    http://femmfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko bardzo ładne :) szczególnie spódniczka :)
    __________________________
    freshfashion-ika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger