niedziela, 3 czerwca 2018

Krem BB do włosów dojrzałych Dove - recenzja

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję kremu BB do włosów dojrzałych od Dove.
Co prawda dawno mnie tu nie było, ale wszystko ze względu na to, że wszystkie rzeczy (szkoła, praca, dom, ślub) nałożyły się i mam bardzo mało czasu na cokolwiek :)

Krem BB do włosów dojrzałych Dove


Moja Opinia:

Krem BB czyli po prostu serum, jest niby przeznaczone do włosów dojrzałych, ale tak naprawdę, myślę, że będzie fajne dla osób, które mają zniszczone lub mocno suche włosy. Ja na początku nakładałam serum na świeżo umyte włosy, ale niestety BB był zbyt ciężki i obciążał moje włosy. Zaczęłam dodawać go do odżywki lub maski i spłukiwać. Włosy są delikatnie bardziej nawilżone, lepiej się rozczesują. Niestety nie zauważyłam spektakularnego odżywienia czy regeneracji. Produkt jest w opakowaniu z pompką, co ułatwia jego stosowanie, ma ładny, delikatny zapach. Ale nie kupię ponownie, ze względu na to, że jego działanie jest minimalne, 



8 komentarzy:

  1. Za mało chodzę po drogeriach, nie miałam pojęcia o takim produkcie :) Szkoda, że jest takim średniakiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem BB do włosów?? Pierwszy raz słyszę o takim kosmetyku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kosmetyku!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, Bambi xx

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tym kremie;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama taki ma oczywiście przetestowałam i również średnio mi się spodobał miałam po nim wrażenie takich niezdrowych włosów
    przy okazji zapraszam do mnie

    youandme255.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze, nie wiedziałam o jego istnieniu :D szkoda, że nie podałaś składu :(

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great resource, will bookmark this one for sure!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tego typu produkcie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger