niedziela, 7 maja 2017

Milky chocolate matowy puder brązujący - recenzja czekoladki od Lovely :*

Hej kochane :*  Co tam u Was? Ja byłam w szkole, wczoraj i dzisiaj, na szczęście jeszcze tylko 3 zjazdy i koniec :D Potem tylko egzaminy zawodowe :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją "czekoladki" od Lovely, którą kupiłam na wyprzedaży w Rossmannie.Była jednym z najszybciej wyprzedanych produktów, ale udało mi się zakupić swój egzemplarz. Mam nadzieję, że moja recenzja będzie dla Was pomocna :)

"Milky chocolate" matowy puder brązujący Lovely


Możemy kupić go w Rossmannie w cenie ok. 23zł (12 kosztował w promocji) 

Moja Opinia:
Bronzer jest w uroczym, tekturowym opakowaniu z folią, przez którą widać czekoladkę. Po otworzeniu widzimy bronzer o fakturze czekolady. Ogólnie pudełko nie dość, że ładne, to jeszcze wydaje się solidne (m.in jest zamykane na magnes). Zapach ma lekko kakaowy, ale to takie chemiczne kakao pomieszane z tanimi perfumami, więc cieszę się, że szybko wietrzeje. Kolor ma dosyć chłodny, niezbyt ciemny. Mam jasną cerę, dlatego nie zdecydowałam się na odcień "dark", tylko na "milk". Kosmetyk jest twardy, trzeba się trochę namachać pędzlem, żeby nabrać odpowiednią ilość produktu. Na twarzy rozprowadza się bez zarzutu, nie tworzy plam, współpracuje z podkładem. Wygląda świetnie, konturowanie wygląda naturalnie, twarz jest "odchudzona" :D Bardzo wydajny, używam go codziennie i nie widać w ogóle jakichkolwiek zużyć, jedyne co mógłby robić lepiej to dłużej byc na buzi. Niestety po jakiś 4-5 godzinach bronzer znika z twarzy. Mimo to, w cenie promocyjnej warto go kupić, bo jest warty przetestowania :) 



4 komentarze:

  1. przypomina mi bronzer z bourjous:)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kupiłam go na promocji w rossmannie i jak dla mnie jest świetny ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam go ostatnio, zobaczymy jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger