piątek, 26 maja 2017

Żel pod prysznic Uzdrowisko Busko Zdrój - recenzja :*

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję żelu pod prysznic od Uzdrowiska Busko Zdrój :) 
Nie jestem wybredna jeżeli chodzi o tego typu kosmetyki, mają dobrze myć i odświeżać skórę, raczej nic poza tym :D Czy żel od Busko dał radę? Sprawdźcie w recenzji :)

Żel pod prysznic Uzdrowisko Busko Zdrój


Moja Opinia:
Żel jest w wysokiej butelce z zamknięciem typu "klik", opakowanie jest solidne, naklejki się nie odklejają, nic się nie wylewa ani nie zacina. Kosmetyk jest dosyć gęsty, fajnie rozprowadza się na skórze i dobrze się pieni. Spłukuję się szybko, nie zostawia tłustego filmu. Skóra po użyciu żelu jest czysta i odświeżona. Najbardziej ze wszystkiego podoba mi się zapach, przypomina mi delikatną brzoskwinkę pomieszaną z jakimiś kwiatami, bardzo słodki, ale nie duszący zapach. 
Żel nie wysuszył mojej skóry, ale standardowo po myciu potrzebowała wsparcia ze strony balsamu. 
Wydajność niestety nie jest wspaniała, ale już przyzwyczaiłam się, że takie kosmetyki szybko się kończą :) Mimo to, polecam, bo produkt naprawdę wart przetestowania :)  


2 komentarze:

  1. Po twojej recenzji przetestuje na pewno :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger