czwartek, 4 maja 2017

Żel pod prysznic o zapachu bzu Un Matin au Jardin - mój hit :*

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję mojego ulubionego żelu do kąpieli z firmy Yves Rocher. Jestem stałą klientką tego sklepu, kupuję głównie żele z tej serii :) 
Akurat tutaj mam recenzję bzowego, do kompletu mam jeszcze perfumy o tym zapachu. Bardzo lubię sklep YR za dobrej jakości produkty w przystępnych cenach. No i za wspaniały program lojalnościowy dla stałych klientów. 

Un Matin au Jardin, Żel pod prysznic o zapachu Bzu



Moja Opinia:
Żel możemy kupić w sklepach stacjonarnych Yves Rocher, albo w internecie na ich stronie internetowej. Ja z kuponem płaciłam za niego ok. 11zł, w cenie normalnej coś koło 20. 
Żel jest w długiej, plastikowej butelce z zamknięciem typu klik. Opakowanie jest bezbarwne, dzięki czemu możemy stale kontrolować ilość produktu. Żel używam codziennie, najczęściej gdy biorę prysznic. Ma lekką i dosyć rzadką konsystencję, ale łatwo rozprowadzać go na ciele. Pieni się delikatnie i łatwo spłukuje. Zostawia odświeżoną, czystą skórę i chyba tyle :) Uważam, że żel nie musi nawilżać mojej skóry, w końcu od tego są balsamy. Ważne tylko, żeby mył i nie podrażniał skóry, a ten żel spisuje się w tym idealnie. Zapach jest przepiękny i to jest główny powód, dla którego go kupuję. Pachnie kwiatami, bzem, nie ma w tym nuty chemii i na dodatek utrzymuje się długo po kąpieli. Jak dla mnie super żel :) Polecam! :)  


4 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger