poniedziałek, 22 maja 2017

Enzymatyczny peeling do twarzy Sylveco - recenzja :*

Hej kochane :* Przepraszam za tygodniowy brak postów, ale zbliżają się egzaminy zawodowe i cały mój wolny czas poświęcam na robienie testów i czytaniu notatek :) Dzisiaj mam dla was recenzję peelingu enzymatycznego z firmy Sylveco, co do którego mam wyjątkowo mieszane uczucia. 
P. S Jeżeli chcecie być ze mną na bieżąco, zapraszam na Instagram <KLIK>

Enzymatyczny peeling do twarzy Sylveco



Moja opinia:

Peeling kupiłam razem z grudniowym Joy Boxem, także ciężko mi powiedzieć gdzie można go dostać. Na pewno widziałam go w kilku drogeriach internetowych w cenie ok 25zł. 
Kosmetyk jest w plastikowym słoiczku z metalową nakrętką. Możemy nabrać produktu tyle, ile chcemy i zużyć go do ostatniego ziarna :)
Konsystencja jest zbita, twarda, ale po nałożeniu na twarz ładnie się rozsmarowuje. Forma produktu nie jest moją ulubioną, ze względu na bardzo tłustą formę, na szczęście zmywa się w całości, nie pozostawiając tłustego filmu. Zapach jest ziołowy, niestety wyjątkowo nie przypadł mi do gustu i mam ogromną niechęć do tego produktu, mimo, że samo działanie jest naprawdę dobre. 
Peeling nakładam na ok. 7 minut, przez pierwsze 2 masuję twarz, a na 5 zostawiam w całkowitym spokoju. Potem zmywam letnią wodą. Skóra po takim zabiegu jest gładka, pozbawiona suchych skórek i nawilżona. Jest przyjemnie oczyszczona i maski, które potem na nią nakładam działają lepiej. Wydajność na plus, nie trzeba go dużo nakładać, bo i tak się rozpuszcza. Fajny kosmetyk, ale ze względu na konsystencję i zapach, rzadko po niego sięgam.  




6 komentarzy:

  1. Ech nie lubię enzymatycznych peelingów. Dla mnie są za słabe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam peelingu enzymatycznego, bo zawsze myślałam że są słabe. Jednak odkąd wyszły mi pajączki na policzkach, myślę nad przerzuceniem się z tych mechanicznych, na delikatniejsze. Może spróbuję Sylveco, trzeba wspierać firmy z PL :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze tego peelingu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go na oku, na razie zuzywam co mam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam produkty sylveco jednak tego peelingu nie znam :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham ten peeling, dla mnie to zbawienie przy mojej problematycznej cerze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger