środa, 10 maja 2017

Pomadka i balsam do ust 2 w 1 Juicy Color od Wibo - recenzja :*

Hej kochane :* Przepraszam za wczorajszy brak posta, ale po powrocie z pracy rozbolała mnie głowa i ledwo co dałam radę zrobić podstawowe obowiązki, o komputerze nie było mowy :/  
Szminek nie używam zbyt często, jak już to robię, to mam na ustach mocny odcień, zwykle matowy albo delikatnie błyszczący. Juicy jest bardziej błyszcząca, ale w soczystym, wiosennym kolorze :)
Zapraszam na recenzję. 

Pomadka i balsam do ust 2 w 1 Juicy Color od Wibo 



Moja opinia:
Szminkę Wibo kupiłam na promocji -55% w Rossmannie, w cenie ok. 6zł. Polowałam na nią już na poprzedniej promocji, ale miałam problem z doborem odcienia i w końcu zrezygnowałam. Tym razem zdecydowałam się na nią i na odcień nr. 2. Jeżeli chodzi o opakowanie, to jest matowe z błyszczącą zakrętką i wysuwaną częścią również w kolorze złotym. Aplikacja jest precyzyjna, bo szminka jest dosyć "cienka" i ciężko wyjść za linię. Kolor ma naprawdę piękny, soczysty pomarańcz z lekką nutą różowego (niżej możecie zobaczyć moje zdjęcie, jak w tej pomadce wyglądam). Trzyma się około 3-4 godzin bez poprawek, jak dla mnie ten wynik jest w porządku. Ma lekką, nawilżającą konsystencję, ale nadal kryje usta. Nie widać po niej suchych skórek, wygląda mega naturalnie i dziewczęco. Wydajność również na plus :)




3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger