środa, 3 maja 2017

Żel ze świetlikiem lekarskim do powiek i pod oczy Floslek

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję kremu pod oczy Floslek, który używam od grudnia :)
Wcześniej miałam wersję w tubce, teraz wybrałam słoiczek i chyba przy nim zostanę, bo mi wygodniej :D

Żel ze świetlikiem lekarskim do powiek i pod oczy Floslek


Moja Opinia:
Żel kupiłam w aptece za ok. 10zł. Kosmetyk jest w małym, plastikowym słoiczku, żel nabieramy palcem. Niby to niehigieniczne, ale ja zawsze myję ręce zanim w ogóle dotknę swoich oczu i ich okolic, także mi to zupełnie nie przeszkadza. Żel jest dosyć gęsty, ale fajnie rozprowadza się pod oczami. Stosuję go codziennie, 2 razy dziennie, przy każdym myciu buzi, ale tez wtedy, kiedy czuję że moja skóra w tamtych okolicach jest sucha i ściągnięta. Po zastosowaniu żelu skóra jest miękka i odświeżona, nie czuję napięcia. Nie szczypie w oczy, nie podrażnia skóry ani nie wywołuje alergii. Dobry do wrażliwych oczu (ja posiadam takie). Nadaje się pod makijaż. Jak dla mnie dobry produkt w miarę niskiej cenie. Niestety nie jest wydajny, nad tym głównie ubolewam :)



3 komentarze:

  1. nie znam tego produktu,ale mi przydałoby się coś na moje beznadziejne cienie pod oczami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. stosowałam go i niestety nie sprawdził się :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger