wtorek, 16 maja 2017

Mydło w płynie na bazie unikalnej wody mineralnej z Uzdrowiska Busko Zdrój - recenzja :*

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję mydła w płynie od Uzdrowiska Busko Zdrój. Jeżeli chodzi o tego typu produkty, nie jestem zbyt wybredna. Mydło ma dobrze oczyszczać ręce i nie wysuszać ich za bardzo. Ja poradził sobie niżej pokazany dermokosmetyk? Zapraszam na recenzję :)


Mydło w płynie na bazie unikalnej wody mineralnej z Uzdrowiska Busko Zdrój 


Moja opinia:

Mydło jest w buteleczce z pompką, jak dla mnie bardzo praktyczne rozwiązanie (pompka= 1 użycie). Kosmetyk stał u mnie na umywalce i używałam go tylko do mycia rąk (stał, bo już niestety dosięgnął denka), kilka razy dziennie. Jeżeli chodzi o działanie, to płyn fajnie mył i odświeżał ręce, czułam się naprawdę czysto! Nie wysuszał, ani nie podrażniał mojej skóry, nie zostawiał żadnego filmu. Miał bezbarwny kolor, a zapach miał niesamowity, bardzo kwiatowy, intensywny, zostający na dłoniach. Naprawdę, dla mnie cudo, do tego wydajne! Polecam i bardzo żałuję, że już się skończył :(


1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger