niedziela, 14 maja 2017

Paleta cieni do powiek "Neutral" od Wibo

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję paletki Neutral od Wibo, którą kupiłam na promocji w Rossmannie. Skusiłam się na nią ostatniego dnia i był to mój najlepszy zakup na tej promocji. 

Wibo, Neutral Eyeshadow Paleta Cieni do powiek



Moja Opinia:

Paletka jest w eleganckim, czarnym opakowaniu z fuksjowym wnętrzem, oprócz tego zawiera lusterko, którego zwykle używam jak się maluję. Opakowanie jest eleganckie i praktyczne. Jeżeli chodzi o kolory to mamy 7 cieni matowych i 8 cieni błyszczących. Kolory są idealne na makijaże dzienne, ale i na delikatniejsze wieczorowe. Zwykle używam jasnych odcieni jako bazę i w załamaniu dodaję ciemniejszy odcień. Moimi ulubionymi cieniami z tej paletki jest biel "light fantasy" i "milk chocolate" jako parka (wyglądają razem cudnie) a także "peach cream" - solo.
Cienie są kremowe, dobrze się nakładają i rozcierają. Cienie z brokatem nie osypują się bardzo, są niestety mniej trwałe i mniej napigmentowane niż te matowe, szczególnie te ciemniejsze odcienie. Z jasnych jestem bardzo zadowolona, pięknie rozświetlają kąciki oczu. Wytrzymują na oczach ok. 10 godzin, bez bazy. To chyba rekord wśród wszystkich cieni jakie miałam dotychczas! Zapach jest wyjątkowo brzydki, na szczęście nie przenosi się na powieki :D Oczywiście, wydajność jest super, po ok. 2 tygodniach używania, nadal wygląda jak nowa :)





1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger