sobota, 6 maja 2017

Haul z Aliexpress - biżuteria, sztuczne kwiaty i szalik :*

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was post- haul z zakupami z Aliexpress. Baardzo lubię zakupy na tej stronie, większość rzeczy jest tańsza niż w Polsce :) Przesyłki przychodzą w różnym czasie, od 10 dni (szalik) do 3 miesięcy (kwiatki), na szczęście jeżeli przekroczymy czas ochronny, a paczki nadal nie będzie - dostaniemy zwrot pieniędzy. 

1. Gumko - bransoletki w kolorach pastelowych kupiłam <TUTAJ> w cenie ok. 3zł. 
Nosiłam je kilka razy, są bardzo wygodne, mają dobrą jakość i po ściągnięciu wracają do swojego pierwotnego stanu. Tak bardzo mi się spodobały, że chyba zamówię inne kolorki.   


2. Kolczyki z wielkimi chabrowymi i niebieskimi kamieniami kosztowały mnie 4zł. Są dosyć duże, po całym dniu noszenia ucho poczuło ulgę, jak je w końcu zdjęłam. mimo tego jakość jest fajna, kolczyki są piękne i nie wyglądają na tanie (a takie są). Bardzo efektowne i mają w komplecie zatyczki. Znajdziecie je <TU>.

3. Kolejne wielkie kolczyki. Uwielbiam duże, wyraziste ozdoby do uszu, wkrętek praktycznie nie noszę :) Te białe kosztowały mnie 3,20zł, <TUTAJ> możecie się na nie skusić. Bardzo solidnie zrobione, troszkę ciężkie, ale elegancko trzymają się na uszach. Niestety nie miały zatyczek w komplecie.

4. Drobne, metalowe motylki to będzie na pewno mój must have na lato. Są leciutkie, nie czuć, że w ogóle są w uszach, a wyglądają pięknie. Pasują do delikatnych stylizacji letnio- wiosennych, w kolorach pastelowych. Zapłaciłam za nie 1,40zł i są dostępne <TU>.

5. Mój ostatnio ulubiony szalik również kupiłam na Aliexpress. Kosztował 7zł (!) --> wykorzystałam na niego kupon, i bardzo się z tego cieszę. Szaliczek jest cudny jakościowo, tańszy niż w Polsce (u mnie na bazarku chcieli za podobny 40zł), ma piękne kolory i przyszedł rekordowo szybko. Polecam sprzedawcę tego przedmiotu, bo rzecz dotarła do mnie w 10 dni, tracking był mega dokładny, kontakt z właścicielem miły i sympatyczny. Polecam! :) <TUTAJ>


6. Piankowe sztuczne róże w kolorze różowym (masło maślane ;p). Czekałam na nie 3 miesiące (!) i w życiu nie polecę tego sprzedawcy, masakra. Ale róże cudne, pięknie zrobione, idealnie wyglądają na toaletce i na zdjęciach :) Zapłaciłam ok. 7zł. :)

To już koniec moich zakupów, mam nadzieję, że coś wpadło Wam w oko :) Jeżeli zamówiłyście coś równie fajnego, piszcie! :) 

9 komentarzy:

  1. Szalik najbardziej mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy! Lubie robić zakupy na aliexpress, tyko szkoda, że trzeba na nie długo czekać. Mi najbardziej spodobały się róże, szkoda że czekałas na aż 3 miesiące, ale chyba było warto ;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd miałaś kupon na ten szalik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w apce był kupon, że jak kupowałaś coś za 3-4 dolary i więcej to 3 Ci się zwracało, coś takiego w każdym razie :)

      Usuń
  4. oo bardzo ładne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie zastanawiałam się nad zakupem tych gumek do włosów, są bardzo urocze :) i zamówię je jednak tylko granatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal jest piękny, moja znajoma dała za taki 60 na Marywilskiej :o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger