piątek, 5 maja 2017

Paletka do konturowania E.L.F - bubel trzymający się 3h :(

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję paletki do konturowania E.L.F. dostałam ją od jednej Wizażanki i stosowałam przez około 2 miesiące. Czy zostanie u mnie na dłużej? :) Zobaczycie w recenzji :) 

Paletka do konturowania E.L.F


Moja Opinia:

Paletka jest w "lustrzanym", solidnym opakowaniu z lusterkiem. Zawiera bronzer, 2 róże i rozświetlacz. Najczęściej korzystałam z bardziej różowego różu i bronzera, rozświetlacz mam z theBalm, nie potrzebuję innego, a pomarańczowy róż wyglądał na mnie zabawnie, robił mi duże plamy. Bronzerem delikatnie ocieplałam twarz i konturowałam ją, a róż oczywiście na szczyty kości policzkowych. Kosmetyki nie tworzyły plam, dobrze współgrały z podkładem i pudrem, nie rolowały się i miały bardzo naturane wykończenie. Niestety ich największą wadą jest trwałość, piękne konturowanie trzymało się maks 3 godziny, nawet gdy miałam nałożoną bazę pod makijaż. 
Jak dla mnie wielkie nie, bez sensu stosować coś, co zaraz zniknie. Jestem bardzo zawiedziona. 



1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger