piątek, 2 czerwca 2017

MEGA haul lumpeksowy, same perełki - 52 sztuki za 119 zł :*

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was to, co lubicie najbardziej - haul z lumpeksu. 
W maju 4 razy odwiedziłam lumpeks, wydałam w nim 119zł (wartość przeciętnych spodni np. w H&M) a kupiłam 52 sztuki :) Co prawda to dużo, ale ostatnio sporo ciuszków oddałam/sprzedałam, więc moja szafa świeciła pustkami. W czerwcu lekko odpuszczam z zakupami :)

Zapraszam do oglądania, piszcie w komentarzach co najbardziej Wam przypadło do gustu :*














































16 komentarzy:

  1. Kupiłaś mega dużo fajnyh ciuszków i za małe pieniądze :D U mnie ciuchy w lupkach są fajne, ale drogie ;) Bluzka zwykle od 8-10 do nawet 20 zł za sztukę. Ale dziś kupiłam fajną chustę-komin za 2 zł - beżowa w czarno-pomarańczowo-neonowe azteckie wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jakie świetne łupy. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie by było jakbyś pokazywała te ciuszki na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ciuchy, sandałki najlepsze, zazdroszczę ci tak zaopatrzonych lumpków, w mojej okolicy sama bida z nędzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne szmatki...ale jakbyś je wyprasowała zdecydowanie lepiej prezentowały by się na fotkach !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia robiłam przed praniem :/ Następnym razem robię jak będą gotowe do noszenia :)

      Usuń
  6. Super zakupy! Nie mogę się doczekać by zobaczyć Cię w tych pastelach i sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No daj spokój, naznosilas takich szmat i cieszysz się, że za 119 zł? To ja bym wolała już te jedne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie że się cieszę, bo uwielbiam ciuchy z lumpeksu, te same szmaty są w sieciówkach i płacisz za nie czasem i 100x drożej :) Te same spodnie mogę kupić w lumpku za 2zł, po co mam wydawać 119 ;p No ale nie każdy lubi lumpeksy, w sumie dobrze, więcej perełek dla mnie :D

      Usuń
  8. Wow! Takiego szału zakupowego to jeszcze nie miałam. Ale świetne ciuchy! Zazdroszczę nosa do okazji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie przeglądam różne blogi w poszukiwaniu inspiracji, ponieważ znalazłam bardzo fajne buty https://butymodne.pl/czolenka-damskie-c5543.html ale mam kłopot z tym, jak je odpowiednio zestawić z ubraniem. Nie wiem, co będzie pasowało i ładnie wyglądało. Zależy mi bardziej na jakimś eleganckim looku. Może pomożecie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger