czwartek, 13 lutego 2014

Moja opinia o lakierach Essie :)

Hej :)
Dzisiaj szybki pościk recenzjowy :) Jest to opis lakierów Essie, które dostałam od firmy hairstore.pl :)



Zestaw można kupić na stronie hairstore.pl w cenie 39 zł. Jest to kolekcja ślubna, ale wyjątkowo przypadła mi do gustu. Kolory są bajeczne i naprawdę ładnie wyglądają na paznokciach. Ja pokażę je tylko na swatch, ponieważ moje paznokcie nie nadają się na pokazanie tutaj :D
To było moje pierwsze spotkanie z lakierami Essie. Wcześniej wiele o nich czytałam, mają różne opinie, ale w gruncie rzeczy większość to pozytywy.
Lakiery mają dla mnie przeciętną trwałość, ale kolory są naprawdę piękne. Delikatnie opalizują, nie robią zacieków(oprócz tego najjaśniejszego) i naprawdę świetnie wyglądają :)
Pędzelek jest super, szybko się maluje i bardzo dokładnie. 
Paleta kolorów jest ogromna, sprawdzałam w internecie i jest tyle kolorów, że głowa mała!  Lakier y bardzo szybko schną, ale ich konsystencja nieco mnie przeraża- bardzo wodnista. 
Uważam, że w tym przypadku płacimy głównie za markę, choć lakiery są naprawdę w porządku, nie dałabym aż 40 zł za takie małe cuś :)










15 komentarzy:

  1. Trwałość tych lakierów jest różna :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolory ;) szkoda, że lakiery takie drogie ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne kolorki :))

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki lakierów :)

    Buziaczki ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie by takie kolory nie przypadły do gustu, ale dobrze, że Tobie się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory są genialne! Wpadłam na tę stronę, ale nie widzę już tego zestawu.. Nie ma go już? :D

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm, no wychodzi 10 zł za taki mały lakier, trochę sporo...
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczne kolory, szkoda, że taka cena ;)

    blondynka-przedstawia.blogspot.com- zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki są fajne. Wiele osób się nimi zachwyca, moim zdaniem jednak warto postawić na dobra baze i dobry utwardzacz, bo z tym zwykły lakier nawet za 2zl potrafi świetnie wygladać na paznokciach przez nawet 5 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam lakiery Essie, mają piękne odcienie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolorki. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger