wtorek, 3 czerwca 2014

Nowości od Allepaznokcie :)

Hej :) Dzisiaj przyszła do mnie paczka od AllePaznokcie.pl. 
Oto co znalazłam w środku:

Od lewej: 
1.Zestaw do robienia atłasowych(albo zamszowych) paznokci - ma bardzo fajny niebieski odcień, a że takich cudów jeszcze nie próbowałam, to chętnie potestuję :)
2. Zwykły lakier brzoskwiniowy- piękny odcień!
3. Lakier zmieniający odcień pod wpływem temperatury- ciekawy gadżet, zastanawiam się czy naprawdę będzie działał :)
4. Lakier holograficzny- wygląda jak benzyna!

Jako gratis dostałam pilniczek. Już niedługo recenzje :)



7 komentarzy:

  1. Lakier holograficzny uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości. Jestem ciekawa tego tęczowego lakieru. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten niebieski kolorek lakieru! Jestem ciekawa jak będzie wyglądał na paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jak bd wyglądać te lakiery ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lakier zmieniający odcień, to na prawdę ciekawa sprawa. Koniecznie daj znać jak się sprawdza :D

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie ten lakier,zmieniający kolor pod wpływem temperatury :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger