niedziela, 2 sierpnia 2015

Nowości z secondhandu i H&M :*

Hej kochane :* Dzisiaj pora na moje nowości lumpkowe :) Ostatnio miałam trochę więcej czasu na zakupy, więc parę rzeczy przybyło. Zapraszam na post :)

Na początku rezultat szybkich zakupów H&M, naszyjnik za 10zl i skarpetki po 2zł za parę :)



1. Sukienka Ax Paris- piękny, brzoskwiniowy kolor i śliczne kamienie przy biodrze. Idealna na wesele, które mam we wrześniu. Za 6zł

2. Szal w czaszki za złotówkę :)


3. Szorty Topshop Moto - z wysokim stanem, idealne do moich crop topów, za 2zł


4. Bluzka H&M- Z Rockym :) Za 4zł


5. "Pensjonarka" bordowa Primark- idealna do moich ukochanych spódniczek z szyfonu ;) Za 2zł


6. Bluzka w kropeczki dżinsowe- pastelowy baby blue bardzo ładnie współgra z opalenizną. Za 2zł.


7. Szara bluza z koralikami- jedyne o co się boje, to o znaczny ubytek perełek :( Za 5zł


8. Koralowy top H&M- zwykły basic, ale z koroneczką :) Za 2zł

9. Tunika H&M- bardzo ładny nadruk i pastelowe kolory :) Za 2zł 

10. Jesienna brudnoróżowa parka H&M0- zamiennik mojej khaki z Sheinside, 5zł

I to tyle :) Co Wam się najbardziej podoba? :)

20 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się koszula w kropki :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/08/antiquites.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszę takich tanich łupów :D U mnie nie ma tak tanio niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluza z koralikami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wyprzedaże H&M. A jeszcze lepsze są w New Yorkerze ;)
    super nowości :).

    OdpowiedzUsuń
  5. te rzeczy z sh są super! ale miałaś szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo fajnych nowości. Za to lubię sh :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienkę Ax Paris widziałam u siebie w kolorze fioletowym, ale była poplamiona... :-(
    Pozdrawiam :-)

    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ta koszula w kropeczki i bluza :)
    http://silviaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty potrafisz zawsze w sh znaleźć coś fajnego i taniego.

    OdpowiedzUsuń
  13. w t-shircie i spodenkach się zakochałam - świetne łupy ! :)

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, cudowne łupy i straaasznie tanie! Gdzie Ty masz takie lumpy w Warszawie i w okolicach? Proszę, podziel się wiedzą, chętnie też wybiorę się na łowy, a w Warszawie lumpy mają takie ceny, że wychodzi czasami taniej iść do "normalnego" sklepu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger