wtorek, 13 października 2015

OOTD: Pastelowe wspominanie lata :*

Hej kochane :* Pastelowe stylizacje to zdecydowanie mój faworyt latem. nie ma po co grzać się w atramentowej czerni, lepiej założyć coś jaśniejszego i chłodniejszego. Taki jest właśnie mój strój z sesji poniżej. Ubrania z lekkich materiałów, w jaśniuteńkich kolorach idealnie nadają się na upały. 
Bluzeczka to mój nowy nabytek, spódniczkę znacie :) 














bluzka- H&M, Swap
Spódniczka- Oasap
Torebka- Debenhams, sh(10zl)
Buty- bazarek(20zl)



12 komentarzy:

  1. Śliczna delikatna stylizacja ! :) Spódnica i torebka są mega ! :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódniczka, urocze buciki i ta torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :)
    Jestem bloggerką kosmetyczną, i za pośrednictwem pewnej firmy zostałam "zatrudniona" do tego, żeby rozsyłać informację o konkursie stworzonym właśnie dla bloggerek :)
    Ja już wygrałam w tym konkursie, czekam na swoją paczkę, która ma przyjść jutro. Może i Tobie się uda :)
    Konkurs tutaj:
    http://hotawards.pl/wygraj-kosmetyki/njqv8v3
    Świetnego masz bloga, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza stylizacja ;)

    // www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com //

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna stylizacja:) mam podobną spódniczkę:) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja!
    Zapraszam do mnie -sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger