niedziela, 14 lutego 2016

25 faktów o mnie :)

Hej, dzisiaj pora na post "25 faktów o mnie", obiecałam Wam to kilka dni temu, wczoraj nie bardzo miałam jak to zrobić. Dzisiaj Walentyni, ale nie przygotowałam żadnego OOTD, bo po prostu nie mam na to czasu :)

25 faktów o mnie

1. Mieszkam w Warszawie, razem z moim Narzeczonym

2. Jestem zaręczona od ponad 2 lat ( przyjęłam zaręczyny po 5 miesiącach znajomości)

3. Moim ukochanym kolorem jest różowy (kocham od dzieciństwa)

4. Uczę się na protetyka słuchu

5. Do niedawna obgryzałam namiętnie paznokcie

6. Pracuję w miejscu, o które byście mnie nigdy nie podejrzewali :D

7. Jestem uczulona na kakao, mleko i mąkę pszenną

8. Uwielbiam gotować

9. Co roku jeżdżę do Mielna na wakacje

10. Lumpeksy to moje małe uzależnienie, chodzę tam co weekend i nie mam nigdy dość

11. Kocham pić kawę, często robię to nawet 3-4 razy dziennie. Zawsze z mlekiem sojowym i syropem.

12. Ważę 48kg przy 164cm wzrostu

13. Prowadzę ewidencję swoich wszystkich ubrań,  mam ich ponad 1000 sztuk, a kolekcja nadal rośnie

14. Interesuję się minimalizmem, kuchnią wegańską i pielęgnacją włosów

15. Miałam kiedyś niebieskie i różowe wlosy

16. Mam 20 lat a wyglądam na 13 :P

17. Uwielbiam planować i organizować sobie życie poprzez plannery do drukowania

18. Jestem nieśmiała w nowym otoczeniu

19. Chciałabym mieć dwoje dzieci, a może i więcej

20. Jestem bardzo gadatliwa

21. Mam bardzo mało przyjaciół

22. Jestem domatorką, uwielbiającą domówki

23. Mam kolczyki w uszach

24. Uwielbiam koty <3

25. Jak byłam mała to jadłam swój krem na zmiany alergiczne, był pyszny! :")


Dajcie znać jak podobał Wam się mój post i czy chcecie więcej takich faktów :*

Zapowiedź następnego postu :)


10 komentarzy:

  1. Ojeej fajnie z tymi zaręczynami, oby tak dalej ;) Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zainteresował mnie ten fakt, że masz mnóstwo ubrań, a interesujesz sie minimalizmem hihi :D
    współczuję uczuleń :/ nwm jak bym wytrzymała bez kakaa *.* podziwiam wytrwałość ♥
    hihih 25 jest super hahah xD
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko minimalnie, prócz ubrań <3

      Usuń
  3. meeega dużo masz ciuchów!
    również jestem uczulona na mąkę pszenną, a nie spotkałam jeszcze nikogo takiego jak ja :D i też jestem domatorką :)
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie posty!! ;) fajnie dowiedzieć się czegoś o autorce bloga, na którego się często zagląda :) również jestem domatorką, lubię gotować i planuję zrobić sobie kolczyka w pępku :) kiedyś marzyłam o kolczyku w języku ale strasznie się boje ;) a co do przyjaciół, jestem zdania, że lepiej jest ich mieć i prawdziwych :)

    pozdrawiam, Angelika ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe fakty ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie teraz pracujesz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger