wtorek, 7 lutego 2017

Żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem Biały Jeleń

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję żelu do twarzy Biały Jeleń. Używałam go w lato i znowu do niego wróciłam. 

Hipoalergiczny żel do mycia twarzy BIAŁY JELEŃ z aloesem i ogórkiem


Moja Opinia:
Żel jest w przezroczystej butelce z napisami i zamknięciem typu klik. Kolor ma zielonkawy, jednak po nałożeniu na twarz jest przezroczysty. Pieni się delikatnie i ma bardzo i, ogórkowy zapach. Używam go dwa razy dziennie, wieczorem w duecie z myjką z Rossmanna. Konsystencję ma jak taki "glutek"  :D I niestety szybko się go zużywa, płyn jest wyjątkowo niewydajny. Jeżeli chodzi o działanie to na pewno dobrze myje i oczyszcza skórę. Buzia jest orzeźwiona, czysta i nie ściągnięta. Mam skórę wrażliwą i żel nie spowodował u mnie zaczerwienień i podrażnień. Buźka była przygotowana na kolejne zabiegi :) Jak dla mnie fany kosmetyk dla wrażliwej cery, w dobrej cenie :)  




4 komentarze:

  1. Kosmetyki do twarzy zawierające Sodium Laureth Sulfate nie specjalnie nadają się do skóry wrażliwej. Składnik ten wykazuje właściwości drażniące i wysuszajace.

    OdpowiedzUsuń
  2. to dobrze że Ci się nawet sprawdza, ale faktycznie SLS wysuszają skórę i warto ich unikać. Polecam firmę VIANEK i Sylveco

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!

    Powiem Ci tak przed recenzją :P -> Używam dzięki współpracy "polny warkocz" mazidło konopne dla skóry tłustej i trądzikowej - nie mam nie wiadomo jak tłustej, ale krostki się pojawiają od czasu do czasu...
    Używam 3 dzień... i jestem pod mega wrażeniem!

    Myślę że mogę Ci polecić szczerze, naturalne kosmetyki - zero konserwantów i GMO!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger