poniedziałek, 4 lutego 2013

Jak mieszka moja biżuteria?

Dzisiaj czas na nietypowy post o mojej biżuterii. Jak już wiecie, biżuterię uwielbiam i nigdy się z nią nie rozstaję :) Moimi ulubionymi markami są Diva, Katherina oraz Nefryt. Resztę mam z sieciówek oraz bazarków. Gorąco polecam biżuterię z Divy, gdyż jest ona wytrzymała, a na wyprzedażach można upolować niezłe perełki. W tym tygodniu przybędzie mi trochę biżuterii z Divy, bo dostałam kartę od rodziców na gwiazdkę i szykują się wielkie zakupy :)
Wszystkie moje klejnoty trzymam w kartonowym pudełku z Ikei oraz na lampce ze spinaczami z biedronkami(kupionych na wyprzedaży w Empiku). Alternatywny sposób przechowywania bardzo sobie chwalę :) Lampki zwykle nie zapalam, więc służy jako wieszak i ozdoba.
Dosyć tego pisania, pora na zdjęcia!
Tak wygląda mój zbiór biżuterii. Na samej górze pudełka jest lusterko wykonane jest przeze mnie metodą decoupage. Koło lusterka są spinki Diva, które rzadko używam, ale bardzo lubię. Niżej, mam mini komodę i pudełko, obie rzeczy drewniane. Potem wspomniana już lampa z wieloma, wieloma naszyjnikami. 

W małym pudełeczku obok lusterka leżą moje pierścionki i broszki. Na pierwszym palnie widzicie broszki-róże, które kupiłam nad morzem za zawrotną cenę 2 zł za sztukę. Tutaj leżą też perły i koraliki z Flo, które bardzo rzadko noszę.  
Dwa wisiorki, jeden z Nefrytu, drugi z Butiku. Bardzo kolorowe, idealne na zły humor(w celach jego poprawy). Na drugim planie mini komoda :P


Kotek na pierścionki z małym oczkiem, ręcznie robiony. Jako że kocham koty i nie wyobrażam sobie bez nich życia, takowa figurka musiała się pojawić  Poza tym jest bardzo funkcjonalna, bo nie dość że fajnie wygląda, to jest jeszcze bardzo praktyczna.

Góra lampki jest przeznaczona na opaski, których nie noszę. Znaczy nosze, ale rzadko. Wcześniej, w klasach gimnazjum kochałam opaski i namiętnie je nosiłam. W ciągu roku zużywałam jakieś 15 opasek, jak nie więcej. Teraz zdecydowanie mi przeszło, ale parę opasek posiadam. Głównie z oryginalnymi motywami. 
Najbardziej lubię tą pastelową z Pepco i ze stokrotkami, z H&M. 

Z boku kartonu mam haczyk na ulubione bransoletki. Wiszą tu między innymi: skórzana bransoletka BY Dziubeka i złota bransoletka z Bierzmowania(od świadka,:)). 

W jednej szufladce pudełka z Ikei mam bransoletki i zegarki. Mam ich dość sporo, wszystkie lubię. Najfajniejsze to te ze złota i z kamyczkami :)

Tutaj leżą najbardziej plączące się wisiorki. Wśród nich jest serduszko z Divy, łapka z Katheriny oraz trójkąt z Iloko. 

 Tutaj leży moja najulubieńsza i najpiękniejsza biżuteria  Jest to oczywiście kolia z jaskółkami Katherina, skrzydła do kołnierzyka i buteleczka z cukierkami Divy. Tą ostatnią sobie bardzo chwalę, gdyż zawsze podkręca każdą stylizację:)
.

A tutaj bardzo oryginalny wieszak na biżuterię wykonany przez moją kumpelę Zuzę w latach wczesnoszkolnych. Mam do niego wieki sentyment i go uwielbiam. Jest słodki i przypomina mi o moich przyjaciołach :)

 Tutaj look na lampę, jak widać jest obwieszona jak choinka. Ale lubię jak wszystko widać  bo tak łatwiej jest znaleźć konkretną rzecz.
To moje ulubione dodatki, sowa z Pepco i bransoletka z Iloko. Must have na każdą okazję. 
No i ostatnia foka czyli moje broszki z Divy. Kupiłam je na przecenie i chwalę sobie jak nigdy :)

A Wasza biżuteria? Jak ją przechowujecie? Podoba Wam się moja ? :)

14 komentarzy:

  1. widać, że im tam dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam bardzo dużo biżuterii jednak preferuję bardziej schematyczne przechowywanie. Trzymam wszystko w wiklinowych koszyczkach z zamykanym wieczkiem co sprawia, że wszystko wygląda elegancko, ja bez problemu znajduję potrzebne rzeczy i nie ma efektu "bałaganu". :)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas,
    Jolka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoją biżuterię trzymam w pudełeczkach i na wieszaku. W jednym pudełku mam pierścionki, a w pozostałych wisiorki. Na wieszaku wiszą bransoletki, a to co najczęściej zakładam (lub już mi się nie mieści w pudełkach ;) ) kładę na nich. :) Ale twoje sposoby tez są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju ile tego jest! nie wiadomo na co patrzeć:) ja też uwielbiam biżuterię :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie dużo tego masz :D ciekawy sposób na trzymanie biżu na lampie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bransoletka z ćwiekami jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię. Ja mam wszystko wrzucone do jednego kuferka ;) U Ciebie genialnie to wygląda! :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo tego trzeba przyznać ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem niezły zbiór masz :P I naprawdę duuuuży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, musiałaś to długo zbierać :D
    Ps. Fajnie, że cały czas używasz mojego stojaka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, super masz ten zbiór. Nie obraź się za pytanie, ale ja jestem starsza dużo i nie mam nawet 1/5 biżuterii co Ty. Skąd bierzesz kasę? Oszczędzasz, pracujesz, dostajesz od Rodziny? pozdrawiam i mam nadzieję, że pytanie i pieniądze Cię nie urazi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger