czwartek, 7 lutego 2013

Moje włosy- akcja Anwen i wstępne informacje

Hej, dzisiaj po raz pierwszy pokażę Wam nową akcję Anwen, chociaż z pewnością ją znacie. Postanowiłam zadbać o włosy i wzięłam udział w akcji "Mania wcierania". 


Na początku pokażę Wam moje włosy:
z lampą

 bez 


końcówki

W najdłuższym miejscu moje włosy mają 60 cm, a w najkrótszym 13(grzywka). Mam włosy z tendencją do przetłuszczania i z mega suchymi końcówkami. Dotychczas myłam je szamponem Green Pharmacy albo Garnierem. Do gustu, wybitnie nie przypadł mi Syoss i Avon. Z odzywek lubię te z Ziaji. Wcieram głównie wodę brzozową, a dzisiaj zaczęłam olejowac. Na razie uważam ze jest to fajne zajęcie. 

W czasie akcji wcierać będę oliwę z oliwek + olejek rycynowy i wodę brzozową z Isany. 
Mam nadzieję że wszystko dobrze pójdzie :)

16 komentarzy:

  1. powodzenia :) ja nie dołączam się do akcji, bo w lutym planuję zmasowany atak na przyrost i nie chcę wybierać tylko jednego wspomagacza ;p a tak to trudno byłoby ocenić wpływ poszczególnych produktów na ewentualny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogólnie też miałam taki czas, że zbałam o włosy, olejowałam itp, a teraz nadzwyczjanie mi się nie chce ;/
    + nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/02/lafie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna długość :) powodzenia w akcji !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej prosiłaś o informacje o BingoSPA tak dostałam wcześniej maila z potwierdzeniem że się dostałam i 8 kosmetyków z których miałam sobie wybrać trzy produkty które mi przysłali

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia:) tyle się o tym olejowaniu pisze, ja raz spróbowałam z olejkiem rycynowym no i nie byłam zachwycona;P ale jest jeszcze tyle tego do wyboru, że w końcu też zacznę to robić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne masz włosy, powodzenia :))
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje za klikniecie :)) i życze powodzenia w akcji ;D ja takze w niej biorę udział hyhy Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia :) ja nie mam czasu żeby zadbać o włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. no to życzę powodzenia ;) 3mam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia życzę i żeby się udało :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. może spróbuj płukanek ? np z siemienia powinna nawilżyć suche końcówki

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę włosów
    jak działa woda brzozowa? nigdy o niej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger