czwartek, 14 listopada 2013

Ajurweda po raz pierwszy na moim blogu :)

Hej :) Witam Was i zapraszam na kolejną recenzję :) Od grudnia zamierzam wstawiać więcej postów poradnikowych. Teraz podam swoje pomysły:
- Co założyć do...(i tutaj np. beżowa sukienka)
-Proste outfity do szkoły
-Jak komponować strój razem z dodatkami
-Outfity basic
- Cykl: style

A teraz obiecane recenzje :)

Orzechowy peeling do twarzy i ciała Khadi



kosmetyk można kupić na stronie Bombay Bazzar w cenie 29 zł. 

Opinia Producenta:
Doskonała mieszanka naturalnych składników delikatnie złuszczających z drobinkami orzecha; zawiera czysty wyciąg z aloe vera oraz witaminy A i E.Stosowanie tego produktu regeneruje komórki skóry, pomaga usunąć zanieczyszczenia, a zawarte w nim bogate olejki głęboko oczyszczaja i odżywiają skórę.
Moja opinia:
Produkt jest w metalowym słoiczku, co jest bardzo niewygodne, bo w środku jest zapakowany w torebkę foliową. Gdy już się tą torebkę otworzy, a potem chce się schować wszystko wyłazi i w ogóle. Nie podoba mi się to rozwiązanie, aplikacja jest przez to mocno utrudniona. Zapach jest mocno orientalny, ale nie duszący. Scrub dobrze się nakłada, a potem zmywa. Ziarenka są małe, ale porządnie ścierają.  Peeling zostawia gładką twarz w ładnym kolorycie. Skład jest ekstra :) Mało wydajny :(







Maseczka z olejkiem z drzewa sandałowego Khadi

Maseczkę można kupić na stronie Bombay Bazaar w cenie 32 zł.

Opinia Producenta:
Kombinacja egzotycznych ziół przygotowana z myślą o poprawieniu zdrowia i kolorytu cery.Stosowanie produktu delikatnie rozjaśnia, pomaga pozbyć się blizn potrądzikowych, przebarwień pigmentacyjnych, słonecznych.
Moja Opinia:
Maseczka jest w takim samym opakowaniu co peeling wyżej, więc jestem tak samo z niego niezadowolona. 
Zapach jest o wiele mocniejszy i bardzo mi przeszkadzał, łzawiły mi oczy. Efekt po tej maseczce jest fantastyczny, aczkolwiek muszę ją zmyć po 5 minutach, bo inaczej zaczyna mnie piec twarzy i nie jest już za ciekawie. Kosmetyk zmniejszył odrobinę blizny pozostałe po krostkach i strupkach na twarzy, ale nie było to bardzo radykalne. A Jednak trochę widoczne! :) Jestem z niej zadowolona :)




Dziękuje sklepowi Bombay Bazaar za udostępnienie mi kosmetyków do recenzji :)
Bombay Bazaar



12 komentarzy:

  1. zainteresował mnie pierwszy produkt, ale zbiła mnie cena no i fakt, że jest mało wydajny, szkoda.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to opakowanie faktycznie tragiczne..
    ale produkty wydają się dosyć ciekawe ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie nieciekawe, niestety. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię takich peelingów, mam wrażenie że te grube drobinki ranią mi skórę :/ ale plus za za naturalny skład

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że kiepskie opakowanie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że takie opakowanie, ale wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. produkt zapowiada sie ciekawie, a posty poradnikowe jak najbardziej na tak! =)

    OdpowiedzUsuń
  8. A nie wygodniej byłoby przelać zawartość torebek do tej puszki, niż tak bawić się w wyjmowanie torebki?

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe, nie spotkałam się z tym wczesniej :)
    Zapraszam do siebie http://beautifulsolution.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkt wygląda całkiem korzystnie. Zaciekawił mnie :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie skuszę się na tę maseczkę, ponieważ moja skóra jest niezwykle wrażliwa. Muszę uważać, dobierając kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger