poniedziałek, 11 listopada 2013

Galaretka agrestowa+rumiankowe okropieństwo!- rosyjskie kosmetyki

Hej :) Dzisiaj recenzja, a jutro stylizacja :) Mam nadzieję, że przeczytacie i obejrzycie z przyjemnością:) A co  mnie? Aktualnie przebywam w szpitalu, ale moja kochana przyjaciółka Ola publikuje moje posty! Dziękuję Ci bardzo Ola! :) W poście, bodajże z piątku możecie obejrzeć jej małe dzieło, które mi podarowała, czyli naszyjnik-ciastko :)  Tam znajdziecie link też do jej bloga :) 
A teraz czas na recenzje! :)


Peeling gruszka&agrest "Sekrety Babci Agafii"


Scrub można kupić na stronie Lawendowa szafa w cenie ok. 20zł.

Opinia Producenta:
Scrub stworzony według oryginalnej receptury, dzięki naturalnym składnikom delikatnie, a jednocześnie doskonale oczyszcza pory skóry, stymuluje metabolizm, nasyca skórę witaminami oraz substancjami odżywczymi.
Zawarte w scrubie drobinki ścierające delikatnie złuszczają martwe komórki naskórka, dzięki czemu zmniejsza szorstkość skóry. Scrub pozwala zatrzymać młody i piękny wygląd ciała, pozostawia je aksamitnie gładkie i odświeżone.

Moja opinia:
Scrub jest w fantastycznym opakowaniu przypominającym konfiturę. Uwielbiam to! Aplikacja ze słoiczka jest bardzo wygodna, można wykorzystać produkt do ostatniej kropelki :)
Wizualnie efekt jest fantastyczny! Kolor ma śliczny :) Zapach też niczego sobie, wypełniał łazienkę słodkim aromatem agrestu. Konsystencję miał śmieszną, taką galaretowatą :P Ale bardzo dobrze się ją aplikowało, przynajmniej nie spływała :) Kosmetyk ma średnie drobinki, dość lekko wycierał skórę . Ja jednak nie potrzebuję mocnego zdzierania, dlatego produkt przypadł mi do gustu. Scrub nie podrażnił skóry, ani nie pozostawiał tłustej warstwy. Tylko był koszmarnie nie wydajny :(










Maseczka do wszystkich typów cery, ekspresowa "Natura Siberica"




Maseczkę możemy kupić w internecie w cenie 19zł.

Opinia Producenta:
Maska stworzona dla oczyszczenia i zdjęcia śladów zmęczenia ze skóry twarzy, Tonizuje skórę i podnosi jej sprężystość
Wchodzące w skład maski witaminy C, E, F aktywizują wewnątrzkomórkową przemianę materii, neutralizują negatywne oddziaływanie wolnych rodników
Biosacharydy nawilżają i zmiękczają skórę
Momentalna maska sprawia, że skóra zawsze będzie wyglądać świeżo i promiennie
Żeń - szeń dalekowschodni tonizuje skórę i podnosi jej sprężystość
Sposób użycia: równomiernie nanieść maskę na najpierw oczyszczoną skórę twarzy, Pozostawić na 10 - 15 minut, a następnie zmyć ciepłą wodą, Zabieg stosować 1 - 2 razy w tygodniu.

Moja opinia:
Maseczka jest w klasycznej, miękkiej tubie  która można z łatwością rozciąć  gdy produkt się kończy. Ładna szata graficzna zachęca do użycia. Szkoda, że wszystkie napisy są po rosyjsku :(
Skład ma naturalny :) Zapach taki sobie, nie przypadł mi zbytnio do gustu.
Działanie było, przynajmniej dla mnie kiepski, bo okazało się, że w składzie był rumianek i niestety maseczka ostro podrażniła moją skórę. Twarz była spieczona niczym rak. Oczywiście, jeżeli nie jesteście uczulone na rumianek, korzystajcie z niej, bo zapewne jest dobra. Niestety na mnie nie działa :(






Dziękuje firmie Lawendowa Szafa za udostępnienie mi kosmetyków do recenzji :)
Zaznaczam, iż obie recenzje były subiektywne :)
Logo

7 komentarzy:

  1. Świetna recenzja !
    Bardzo szczegółowy opis ;D
    Czekam na stylizację ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten scrub ma świetne opakowanie, jakbym je do lodówki wstawiła to pewnie bym je zjadła :) Musi też ekstra pachnieć, ach!

    OdpowiedzUsuń
  3. scrub jest w genialnym opakowaniu, myślałam ze to jakiś dżem na pierwszy rzut oka ;D


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda hmm..smakowicie! =)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym to cudo agrestowe chyba zjadła a nie smarowała sobie ciało :D cha cha cha :P A Ty wychodź z tego szpitala :P ;)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna recenzja ;)
    pysznie wygląda ta zielona galaretka :D szkoda że do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger