czwartek, 4 czerwca 2015

DIY- dekoracja mojego pokoju cz.1 :*

Witajcie kochane ;*
Jak już pewnie wiecie, jedną z rzeczy, którą uwielbiam robić w wolnym czasie to wszelkiego rodzaju DIY. Czy to decoupage, czy też szycie, ozdabianie pudełek, kartonów, to uwielbiam to robić. Sprawia mi to wielką radość, bo dzięki temu, mogę mieć, co dokładnie chcę.
Dzisiaj pokaże Wam parę rzeczy, które mam w pokoju, a zrobiłam je sama.
Zapraszam ;*










Moją ulubioną rzeczą do ozdabiania są słoiki. Jeżeli nie trzymam w nich przetworów domowych, to służą mi do naprawdę wielu rzeczy. Trzymam w nich pędzle, kosmetyki, pisaki, a nawet tealighty!
Jak dla mnie słoiki to znak rozpoznawczy mojego pokoju :)
Uwielbiam słodkie i dziewczęce motywy, pewnie zdążyliście już to zauważyć :D


9 komentarzy:

  1. Ładnie to wszystko wygląda ;-) kiedyś w wolnym czasie haftowałam obrazki i mam 3 w pokoju i to wszystko co jest mojego autorstwa :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tą tasiemką do poduszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak super ;o Śliczne to jest ;o
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te wlasnorecznie zdobione słoiki :) polecam ci skoczyc do auchana jesli masz w poblizu bo tam maja super kształtne słoiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja u dziadka znalazłam kilka świetnych słoików i też chcę je ozdobić :) myślałam do jednego wrzucić odroby do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  6. słoiki pieknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ;)
    Wykonane z pełną perfekcją ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger