wtorek, 16 czerwca 2015

DIY- dekoracja mojego pokoju cz.2 :*

Witajcie :*
Przed Wami kolejny post o moich hand made'ach. 
Mój pokój to mieszanina moich ulubionych rzeczy i motywów. W poprzednim poście o DIY zobaczyliście, że moje wnętrze cechuje się słodkością i dziewczęcością(róż, motylki, kwiatuszki), ale chce wam powiedzieć, że nie tylko. 
Jestem fanka morskich dodatków. Kocham morze, co roku jeżdżę nad Bałtyk i uwielbiam spędzać tam czas. Ogólnie morskie motywy nie bardzo pasują do koncepcji ozdób w moich czterech ścianach, ale z sentymentu do morza zrobiłam sobie mini dekorację z muszlami, figurkami,, itd na parapecie. No nie mogłam się powstrzymać! :) Obok tego stoi świeczka wykonana ze słoika, koralików i tealighta. wieczorem wygląda oszałamiająco. 
Trzecim motywem w moim pokoju są kwiaty lawendy. Te fioletowe kwiaty to moje ulubione roślinki, pięknie pachną i cudnie wyglądają. Stąd ten mini wazon :)
Reszta to różowe cuda :D 









5 komentarzy:

  1. Ciekawy jest ten soik z koralikami i świeczką, jednakże może pomyśl o odklejeniu tej naklejki z niego, polecam do tego użycie zmywacza do paznokci, zobaczysz że po odklejeniu tej naklejki będzie jeszcze ładniej :)
    http://o-c-z-k-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger