wtorek, 7 lipca 2015

Wazelina Vaseline - mòj urodowy must have :*

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję wazelny firmy Vaseline :) Wazelina to mój ulubiony produkt latem, stosuję ją przede wszystkim do ust :)


Wazelina jest na razie niedostępna w sklepach, ja mam edycje limitowaną z napisem "keep calm and use Vaseline".
Wazelina jest w bardzo dużym, pojemnym opakowaniu Z niebieską nakretka. Jest jej naprawde dużo i wygodnie się ją stosuje. Jest bezbarwna i zapachowa, jeżeli chce nadac jej smak albo zapach to dolewam esencje np. waniliową i jakis cien do powiek. Kos!etyk stosuje glownie do ust, nadaje im ladny blysk i porządme nawilżenie. Często dyscyplinujé nią brwi i koncowki wlosow. I jest swietna na odstajace skorki przy paznokciach. Jak dla mnie to wielozadaniowy produkt, idealny na wszelkie wyjazdy. Aktualnie jestem nad morzem i wazelina to mojmust have :)))


6 komentarzy:

  1. też stosuję:) pozdrawiam!
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie stosowałam
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie mialam go ale produkt kojarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam nigdy wazeliny, używam za to miód kosmetyczny z avonu!:) Również super się sprawdza:)
    Świetne pudełeczko tej wazeliny!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger