poniedziałek, 27 lipca 2015

Wishlista jesień/zima- Cz.2: Dodatki

Hej kochane :) Dzisiaj kolejna cześć wishlisty :) Niżej zobaczycie dodatki  i akcesoria, które zamierzam kupić na przyszły sezon :) Wszystkie rzeczy będą pochodzić ze stron: Asos, Zalando oraz Answear :) Jeżeli macie ochotę skusić się na zakupy u nich, polecam Wam kody rabatowe od firmy Rabatuj.pl :)

1. Buty Melissa- Są naprawdę piękne! Czaję się na nie od jakiegoś czasu i muszę przyznać, że chyba wydam na nie te 200zł, choć jestem mega oszczędna :)



Image 1 of Mel By Melissa Pop Heart Flat Shoes

2. Piękna bielizna- przydałaby mi się jakaś ładna, koniecznie kobieca :)

ASOS Lace Risky Business Underwire Bra

Image 1 of Esprit Maxi Push Up Bra

Bielizna Biustonosze  - Wonderbra - Biustonosz Ultimate Strapless Lace


3. Szalik- Na zimne wieczory, aby się porządnie opatulić :)












9 komentarzy:

  1. Ja też czaję się na meliski. Zależy mi na jakichś uniwersalnych, aby mogły mi służyć długo i pasowały do wielu rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super buty i super bielizna:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wishlist :-) Ta pierwsza bielizna ładna :-)
    A ostatni szalik mam bardzo podobny :-) Oczywiście kliknęłam we wszystkie linki :-)
    Ceny, chyba troche nie po kolei: 469zł, e32.88, e27, 40, 23,29, 259,90zł, 39zł, 59zł :-)
    Proszę Cię o kliknięcia w linki dla firmy Dressgal u mnie na blogu, klikniesz?<3
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście meliski nie przypadły mi do gustu. A bielizna super, nie ten wiek ale w przyszłości chętnie bym się na nią skusila.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja skusiłam się na moje pierwsze melisy i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. osobiście nie przepadam za postami tego typu, tym bardziej, że nic lda mnie... bielizna w sumie najlepsza z listy ale... trochę trąci tandetą no i dla większości kobietek z naszego "cudownego" kraju - "zbyt sexy" czy zbyt "odważna", szczególnie pierwsza :) no i kurcze, wypada mieć fajną figrukę do niej :)
    pozdrawiam,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  7. Melisy mam, akurat te czarne co na zdjęciu. Pięknie wyglądają na nodze, cudownie pachną, ale takie są niewygodne i obcierają niemiłosiernie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger