piątek, 28 kwietnia 2017

Borowinowa sól do kąpieli "Delikatna biała piwonia" od Uzdrowisko Busko-Zdrój

Hej kochane :* Jak tam u Was? Gotowe na majówkę? :) Ja jutro zmykam na zakupy w lumpeksie, a co do reszty planów, to zależą głównie od pogody. 
Na dzisiaj przygotowałam recenzję soli do kąpieli od Busko Zdroju :)

Borowinowa sól do kąpieli "Delikatna biała piwonia"


Moja Opinia:
Sól możemy kupić w internecie w cenie ok. 15zł za 500g. Kosmetyk jest w przezroczystej butelce z metalowym korkiem, którym odmierzam sobie ilość produktu :) Ogólnie design opakowania jest ładny, schludny, wszystkie informacje, które powinny być - są :)
Sól ma kolor brązowy i lekko zabarwia wodę, czasem nawet tworzy osad. Myślę, że to wina borowiny, ale całkowicie mi to nie przeszkadza. Do ciepłej kąpieli dodaję 1,5 nakrętki, jak wlewam wodę. Kosmetyk pachnie mega przyjemnie, kwiatowo. Relaks w wannie gwarantowany, lubię jej używać po ciężkim dniu. Zauważyłam że dobrze sobie radzi z opuchniętymi nogami i stopami, przynosi ulgę. Jak na sól jest naprawdę dobra. Nie podrażniła mnie ani nie wywołała alergii. Teraz testuję pozostałe zapachy z tej serii :)



1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger