piątek, 7 kwietnia 2017

Szampon i odżywka Hair Jazz - jak się u mnie sprawdziły?

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję zestawu z Hair Jazz. Pewnie marka jest Wam znana, są to słynne kosmetyki na porost i wzmocnienie włosów. Czy sprawdziły się u mnie? Zaraz zobaczycie :)

Szampon i odzywka Hair Jazz


Zestaw można kupić na stronie Harmony Plus w cenie 120zł. Dosyć drogo, jak na produkty do włosów. 

Moja Opinia:

Kosmetyki dostajemy w ogromnych tubach, fioletowy to szampon, pomarańczowy - odżywka. Według mnie zwykłe butelki bardziej by się sprawdziły, bo np. szampon jest bardzo rzadki, i strasznie wylewa się z opakowania, brudząc wszystko naokoło. Do designu nic nie mam, jest estetyczny. Szamponu i odzywki używałam na skórę głowy przez ok 2 miesiące, 3 razy w tygodniu. Mam farbowane włosy, więc po odroście stwierdzam, że urosły ok 2,5cm. No jak dla mnie to nie jest spektakularny wynik, normalnie i tak rosną mi ok 1cm na miesiąc, także dla mnie to nie jest wielki wynik. Jeżeli chodzi o kondycję włosów, to odzywka działała super, włoski były odżywione i miękkie, ładnie się układały, co do szamponu, to juz na pewno nie wrócę do niego, bo włosy zaczęły mi się strasznie po nim przetłuszczać i wyglądałam okropnie z przyklapniętą fryzurą. Generalnie jeżeli chodzi o wydajność, po 2 miesiącach obydwa produkty zaliczyły denko, ich konsystencja jest bardzo rzadka, więc automatycznie szybciej się zużywają. Zapachy miały ładne :)
Nie kupię ponownie. 






3 komentarze:

  1. kilka miesięcy temu wiele słyszałam o tych produktach - miały być rewelacyjne, a okazało się, w większości, że nie za bardzo podpasowały recenzentkom. Wciąż nie zamierzam ich kupować ;)
    dzięki za rzetelną recenzję :)
    i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i jako tako super, ale większych efektów z wzrostem włosow nie było ;)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tymi kosmetykami :) ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger