poniedziałek, 26 lutego 2018

BIO-olejek do ciała Kneipp - recenzja

Hej kochane :* Dzisiaj mam dla Was recenzję Bio olejku do ciała firmy Kneipp. Dostałam go w jednym z Joy Boxów i jakoś nie mogę zużyć. Zapraszam na recenzję :)

BIO-olejek do ciała Kneipp


Moja Opinia:
Olejek jest w miniaturowej, szklanej buteleczce z małym otworkiem, przez którego możemy dozować kroplami. Mimo kroplomierza, trzeba bardzo uważać, żeby nie wylać olejku za dużo. Zapach jest bardzo mocny, cytrusowy, długo zostaje na skórze. Dla mnie ciut za intensywny. Używałam go w dwóch opcjach, do smarowania ciała i do kąpieli stóp. W pierwszym przypadku olejek sie nie sprawdził, jest za ciężki, kiepsko się wchłania i zapchał moją skórę, mimo, e jest raczej  tych suchych. Do kąpieli stóp był bardzo w porządku, bo porządnie nawilżył stopy, były potem gładkie i miękkie, a zapachu prawie w ogóle nie było czuć. Wyjątkowo wydajny, ale nie kupię ponownie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger