poniedziałek, 28 października 2013

Dermoprotektor Cetaphil+łupy lumpeksowe po raz milionowy :)

Hej :) Dzisiaj szykuję dla Was zakupy lumpeksowe, bardzo małe, oraz recenzję Dermoprotektoru z Galdermy(Cetaphil). Wracam do recenzji na blogu, gdyż zaczyna robić się co raz zimniej, a przecież tematyka bloga to nie tylko moda a też uroda! Więc przynajmniej 3 posty w tygodniu będą urodowe, reszta stylizacje. Będzie się to zmienić, np. w jednym tygodniu będzie 5 recenzji, a drugim 5 outfitów :) 
Zapraszam :)

Dermoprotektor Cetaphil MD 



 Dermoprotektor

Opinia Producenta:
 
 
 


Moja opinia:
Opakowanie:
Tak jakie w przypadku emulsji, publikowanej wcześniej(tu link).
Krem jest ukryta w białej, nieprzezroczystej buteleczce, mimo to pod światło widać ile produktu jeszcze nam zostało. Całość opakowania jest w kolorach niebiesko-zielonych, co jest estetyczne i bardzo mi się podoba. Szata graficzna jak najbardziej na tak. Buteleczka jest zgrabna, ma dobry kształt, jest mała, ale zawiera sporo płynu. Idealna w podróż. 
 
Zapach:
Niewyczuwalny
 
Kolor:
Biel
 
Konsystencja:
Rzadka, ale dobrze się rozsmarowuje,. Niestety bardzo długo się wchłania. 
 
Działanie:
Krem po pierwsze uratował mnie, gdy spaliłam sobie skórę na słońcu. Szybko ją ukoił i dostarczył odpowiednią dawkę nawilżenia. Skór po nim jest miękka, elastyczna, trudniej ją "zniszczyć". Dermoprotektor stosuję też, jak mam zmiany AZS. Dobrze na nie działa i szybko pomaga je zlikwidować, oczywiście nie całkowicie, ale na jakiś czas. Nie stosuję go codziennie, bo bardzo długo się wchłania i zostawia lepki film, co bardzo mi przeszkadza. Pod makijaż absolutnie się nie nadaje, podkład roluje się na nim niemiłosiernie.

Skład:
 
 
Wydajność:
Całkiem dobra, ale bez wiwatów.
 
Ocena: 6/10

Dziękuję firmie Galderma za udostępnienie mi kosmetyku do recenzji. Mimo faktu, że dostałam go ze współpracy, nie wpłynęło to na ocenę produktu :)



+ lumpeksowe łupy :) Przepraszam za jakość, ale niestety trafiłam na bardzo złe światło :)


 1. Sweatshirt Loveli- bardzo ciepły, super wygląda z koszulą pod spód :) Męski, ale na mnie też całkiem fajnie leży :) Za 2zł
 2. Marynarka w kratę szaro-beżowa- jest wieelka, ale będę ją nosić jako oversize. Była tak śliczna i tak wygodna, że żal było nie brać. Nie zniszczona, nówka prawie, za 2zł  z H&M. 

3. Krótki różowy sweterek z falbanką- bardzo kobiecy i elegancki :) Idealny do mojej małej czarnej :) Z Vero Moda, za 2zł


4. Krótki czarny płaszczyk- odrobinę za mały w biuście, ale świetnie wyglądający jako ciepły żakiecik, niezniszczony, dobrze się układa, cieplutki :) Z H&M, za 2zł ( niżej fotka z internetu, trochę inny ,ale krój ten sam)




5. Krótki szary kardigan- idealny do topu i dżinsów, świetny odcień szarości, już go uwielbiam! Z H&M, za 2zł


6. Granatowa koszula flanelowa- nonejmowa, ale świetna! Wygodna, w sam raz na mnie, wszędzie się dopina, nigdzie nie wisi. Idealnie komponuje się z pierwszą bluzą. Za 4zł.

 7. Koszulka polo Ralph Lauren śliwkowa- po pierwsze to jedna z moich perełek, bo to oryginał, po drugie apetyczny kolor i świetna cena- 70 groszy :)


 8. Rurki czarne- właściwie to na razie są to dzwony, ale babcia przerobi je na rurki. Świetnie leżą, mają cudowny materiał :) Za 2zł, z H&M :)

9. Zwykły t-shirt- ma ciekawy napis i ładny kolor :) Marka  mi nie znana :) Za 70 groszy :)



22 komentarze:

  1. Nie, nie o to mi chodziło.. Chociaż z początku trzeba inwestować w bloga, CZYLI też w aparat jeżeli sie chce mieć dobrego bloga. Zresztą nie liczy się aparat, a umiejętności. Zwykłą cyfrowką jak ktos umie też wyczaruje fajne zdjęcia. Chodzi mi o sam wygląd bloga. ;) I to było tylko moje zdanie, nie mówię że od razu każdy ma się do niego stosować..

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Cetaphilu używam emulsji do mycia twarze, jestem z niej bardzo zadowolona, polecam ;)

    W sobotę nie wszytsko, ale już kilka rzeczy będzie wystawionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam z tej firmy żadnych produktów, ale jestem ciekawa jakby podziałało na moją skórę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Love that product great review and the clothes are pretty.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie miałam stycznościa z kosmetykami z tej firmy :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zakupy za 2 zł <3
    Pytałaś o obserwację. Ja już i teraz Twoja kolej;*
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. poleciła mi go moja dermatolog w związku z trądzikiem - jest strasznie drogi jak na krem/emulsję do ciała/ twarzy. Stosowałam przez dwa miesiące każdego dnia na noc (weekendami kiedy się nie musiałam malować co kilka godzin) i jakiejś mega poprawy nie było.

    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne łupy :)
    co do "magicznego" cetaphilu polecił mi go dermatolog ale nie jest on zachwycający w żadnej formie, nie pomógł mi w nawilżeniu cery i nie zdziałał on żadnych rewelacji chociaż stosowanie i jego formuła były przyjemne :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie ; >
    zapraszam ;* - http://photo-fashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa recenzja , chcialabym wyprobowac =D
    Co do ubran to najbardziej mi sie spodobal czarny plaszczyk . ;*
    Obserwuje . ; )
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi jakoś nie przypadły do gustu te stylizację, wybacz ;c
    Blog ogólnie fajny <33
    ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję i czekam na rew ;))

    http://beperfectlyhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dobry pomysł z tymi recenzjami :-)

    ja już obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny i ciekawy blog. : )
    obserwuję jako 1000 :) zapraszam do mnie http://red-hairedfashionista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Juz obserwuję i gratuluje juz 1000 obserwujacych tez juz bym tak chciala :) pozdrawiam i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lupmeksowe łupy nie przypadły mi do gustu, ale Cetaphil znam bardzo dobrze i zgadzam się z Twoją recenzją w 100%!:) Pytałaś czy obserwujemy - ja już, teraz czekam na Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej ;) Pytałaś u mnie na blogu czy obserwujemy :) Więc ja już, teraz ty ;))
    klaudia-gruzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. możemy obserwować, ja już <3 fajnie, że współpracujesz z sheinside, mogłabyś mi pomóc i poklikać w banner ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki za komentarz :) i obserwujemy ja już dodałam

    a jeśli chodzi o cethapil - moim zdaniem rewelacyjne kosmetyki :)

    pozdrawiam feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny produkt, może go wypróbuję : )
    Możemy obserwować, zaczynaj : )

    juliett-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję, świetnie piszesz ;)
    A co do Cetaphilu to używałam kiedyś i wg mnie jest znakomity! + Muszę się w końcu wybrać na lumpeksowe zakupy.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. też muszę nie długo odwiedzić lumpek, może będzie coś ciekawego do przerobienia :)
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger