czwartek, 24 października 2013

Perełki z lumpeksu- październikowe branie :)

Hej :) Dzisiaj pora na ostatnie łowy lumpeksowe. Nie jest tego dużo, ale upolowałam kilka pięknych perełek :) Jestem szczególnie zadowolona ze sweterka :)

 1. Sweatshirt granatowy w serduszka.- uroczy, mięciutki, idealny na zimę. No name, za 13zł


 2. Zwykła pasiasta bokserka, H&M, 2zł


 3. Czerwona krótka bluza z flagą Ameryki i zipem na plecach, Gina Tricot, za 10zł


4. Zwykła, biała koszula no name, 2zł


5. Spódniczka khaki z ciekawym printem i kieszeniami, Forever 21, 4zł


6. Jasne rurki z dziurami, świetnie współgrają z koszulą w kratę, Pieces, 10zł

7. Klapki-nówki, kupiłam jeszcze z metkami, poczekają do lata :) No name, za 7zł :)

Co Wam się najbardziej podoba? :)

37 komentarzy:

  1. Również uważam, że ten sweterek w serduszka jest śliczny *__*
    Pozdrawiam :D
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosłownie wszystko mi się podoba! świetne łowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko mi się podoba ale chyba najbardziej przygarnęłabym sweterek w serca :D i te spodnie dziurawe :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne łupy, a sweterek w serduszka i klapki sama z chęcią bym przyjęła pod swój dach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze znajdujesz świetne rzeczy - japonki moje ulubione.
    pozdrawiam i zapraszam
    trwa konkurs
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale udało CI się upolować ;D
    sweterek i spodnie extra ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne łupy! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się podoba :) czekam na stylizacje z ,,łupami" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja! jaki piekny ten sweterek w serduszka *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dżinsy! Zdecydowanie w moim stylu :) Świetne łupy! też uwielbiam polować - wpadnij do mnie zobaczyć kapelusz Sherlocka Holmsa za 2 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny sweterek w serduszka :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek jest cudny !
    Zapraszam do mnie na nowy post :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow great taste in clothes.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bluza w serduszka number 1 :D fajne łupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się sweterek w serduszka <3

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy, bardzo podoba mi się ten sweterek i spodnie *.* Zazdroszczę, ja żadko znajduję coś fajnego :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek <3. Pisz częściej kochana, kocham twojego bloga :).

    OdpowiedzUsuń
  18. sweterek tomój typ! =)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszy jest sweterek w serduszka! ;)

    marty-malenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne rzeczy czasem można znaleźć w ciuchlandzie , nam podoba się ta spódniczka ;))
    zapraszamy na dzisiejszy post www.gangetpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ojj sweterek świetny ;)
    zazdroszczę łupów u mnie nic ciekawego nie ma ;|

    OdpowiedzUsuń
  22. Ubóstwiam ten sweterek i bluzę. <33
    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurcze , szkoda, że ja takich pięknych rzeczy nie mogę znaleźć w Sh :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo matko i córko, ale masz świetne łowy. Bluzka w serduszka, bluza z flagą i biała zwykła koszula (której szukam w lupie już od pewnego czasu) to moi faworyci. Widzę, że masz talent do szperania. Ja nie wyobrażam sobie życia bez sh, tak więc będę na pewno często wpadała, aby zobaczyć co nowego dorwałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  25. nigdy nie upolowałam niczego fajnego , zazdroszczę Ci łowów bo dużo fajnych ciuchów!
    pewnie ,że obserwujemy ,ja już dodałam - www.caramel-curls.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger