sobota, 19 października 2013

Haul ubraniowy z Holandii

Hej :) Wczoraj późno w nocy wróciłam z Holandii i jestem bardzo szczęśliwa! :) Mój host był genialny, ludzie naprawdę super :) Amsterdam, Zwolle i Amsterdam to piękne, oryginalne miejsca, a sklepy wcale nie takie drogie :) Najwięcej obkupiłam się w H&M, bo tam są bardzo fajne przeceny :) 
Kupiłam ąz 4 pary butów! Zaszalałam :) Dziś zaproszę Was na mały haul holenderski :) A jutro albo pojutrze szczegółowa relacja z Amsterdamu, dużo zdjęć :)

1. Bransoletki z ćwiekami H&M - niby dziewczęce, a mają jednak nieco rockowy urok :) Były bardzo tani, bo zaledwie 1 euro, a strasznie mi się podobały i wzięłam :) 


2. i 3. Brytyjskie Glamour do poćwiczenia języka( chciałam holenderskie, ale chciałam cokolwiek rozumieć) i pędzel do pudru. Ceny to: 5 euro za gazetę i 1,5 euro za pędzelek.


4. Sznurowane tenisówko- oksfordki- mają piękny kolor i są bardzo wygodne. Z H&M, 5 euro :) 


 5. Pudrowo liliowe tenisówki- typowo basciowe, idealne na długie spacery do letnich ubrań :) Zapłaciłam tylko 1 euro, w New Yorker :)



5. Neonowo żółte baleriny- mam deficyt butów tego typu więc kompletuję różne kolory, tu akurat ładny neonek :) Z H&M, za 5 Euro :)


6. Kolejne baleriny, tym razem bez kokardek i w malinowym, przepysznym kolorze :) Z H&M, za 5 euro :)


7. Spódniczka w czarno-białe azteckie wzory bardzo mi się spodobała, jej cena jeszcze bardziej. Świetny krój, super wygląda, tylko 5 Euro :)



8. Zwykłe, szare legginsy basic- dorwałam jakiś wieelki rozmiar, ale okazał się dobry. Dziwne, bo normalnie noszę 36 :) A te są chyba 42 :) Mimo to bardzo wygodne i fajne :) Za 3 Euro, H&M

 9. Uroczy plecak w różowo-beżowe kwiaty z ćwiekami- Ma świetny krój, super wygodny, pojemny, czegóż chcieć więcej :) Z Six, za 10 Euro :)


30 komentarzy:

  1. Świetne zakupy za śmiesznie niskie ceny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. plecaczek i malinowe baleriny najlepsze :)
    świetne rzeczy! :>

    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobycze.
    Wpadnij do mnie;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bransoletki *.*
    Pozdrawiam !!
    wróciłam- ola-olkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy ! Zakochałam się w plecaku <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne nowości :) Malinowe balerinki są śliczne!
    Daj znać kiedy pojawi się post z relacją z Amsterdamu, jestem ciekawa :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. plecaczek i bransoletki genialne. I legginsy chce wlasnie takie ;d

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super haul !
    Szczególnie ten plecak <333

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy! :)
    Zazdroszczę pobytu w Holandii :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej jakie świetne rzeczy, zazdroszczę Ci *.* Plecak jest po prostu boski :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rzeczy ;) a jakie niskie ceny ;o

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy!


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne rzeczy <3 podobają mi się ;)))

    // Poklikasz na moim blogu w baner sheinside? To dla mnie ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne rzeczy i to za niskie ceny :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog !
    bardzo ciekawy:)
    co powiesz na wzajemną obserwację ?
    http://camode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bransoletki i plecak świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. plecak i malinowe bransoletki *.* <3
    Bardzo przystępne ceny <3 .


    http://damage-dreams.blogspot.com/ | zapraszam | ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się Twój blog *.*
    Obserwuję i liczę na to samo :*
    meetann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. no brazoletka śliczna genialne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za komentarz pod moim postem "yakamoz" :) przede wszystkim - ciągle się uczę. Fotografia to dla mnie ciekawa forma spędzenia wolnego czasu, żadna pasja ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zakupyyyy! Zakochałam się w plecaku :) Ceny jak najbardziej na plus! Pozdrawiam i zapraszam do mnie: inspiredbymysmile.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle ładnych bucików i tak taniooo :(
    Wszystko fajne! Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zakupy! Nie byłaś w Primarku? Gdy jestem za granicą, obowiązkowo odwiedzam ten sklep :)

    - - -
    Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu: http://welnabawelna.pl/wloczki-z-moheru. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger