niedziela, 15 grudnia 2013

OOTD: little black dress+ floral jacket

Hej :) Już jutro do szkoły :) Wreszcie, bo mam trochę dość chorowania. Nadal mam wieeelki katar i nie czuję się dobrze, ale mamy wycieczkę do kina i nie zamierzam tego przegapić :) Potem wybiorę się kupić prezent mojej przyjaciółce, którą wylosowałam na Wigilię ;) I muszę koniecznie zrobić nowe zdjęcia na bloga, z nowymi rzeczami :)
Dzisiaj znów stary outfit, jeszcze jesienny albo nawet letni :P




Outfit był robiony dawno, dawno temu, nie teraz! :D Mam jeszcze kilkanaście takich z lata/jesieni i zamierzam je teraz wykorzystać :P

Sukienka- Topshop, Sh(7zł)
Marynarka- H&M, Sh(5zł)
Kapelusz- H&M, Sh(ok.4zł)
Rajstopy- Gatta(10zł)
Lity- bazarek(70zł)
Bransoletka- Iloko(10zł)

14 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobną sukienkę;p
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne lity:)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz genialnie :)
    świetna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta marynarka i tylko 5 zł pozazdrości tylko można tak świetnego łupu :) Wyglądasz naprawdę uroczo :) pozdrawiam Justifashion

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne look ;)
    Śliczny kapelusik ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kwiatki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny outfit ; p bardzo mi się podoba ;))))



    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger