sobota, 26 kwietnia 2014

Make-up dzienny+ recenzje Wibo, Gosh, IsaDora, Inglot :)

Hej :) Dzisiaj zmalowałam dla Was make-up na co dzień. Do tego recenzja rzeczy, które używałam do zrobienia tego makijażu :) Zapraszam :)

Makijaż:









Do makijażu użyłam:
1. Matującego podkładu Bell
2. Pudru Miyo "Doll Face"
3. Korektora Sensique
4. Bazy pod cienie Inglot
5. Cieni do powiek z palety od Born Pretty Store
6. Eyelinera Wibo
7. Mascary IsaDora
8. Bronzera/różu z Gosh


Do makijażu użyłam jasnego beżowego i liliowego różu:




Recenzje


Baza pod cienie Inglot


Bazę możemy kupić w salonach Inglot za 37zł.

Opinia Producenta:
To delikatna baza o kremowej konsystencji i neutralnym kolorze. Zawiera składniki pielęgnacyjne i antyutleniacze (witaminę E), które walczą z wolnymi rodnikami. Delikatna baza o lekkiej i kremowej konsystencji wygładza i wyrównuje koloryt powieki przygotowując ją do aplikacji cieni. Zapobiega zbijaniu się cieni w załamaniach powiek. Cienie lepiej się rozprowadzają, mają intensywniejszy odcień, utrzymują się wiele godzin.

Moja Opinia:
Baza jest w ładnym, minimalistycznym opakowaniu. Dozuje się ją w miarę dobrze, kosmetyk jest bardzo wydajny, stosuję ją od roku, a jeszcze mam sporo. Gładko się rozprowadza, ale nie można użyć zbyt dużej ilości, bo inaczej cienie się rolują. Z wytrzymałością jest średnio, to znaczy cienie wytrzymują dłużej niż zwykle, ale nie jest to rekordowy wynik, zwykle 6-7 godzin, z maluteńką poprawką. Mimo, że baza nie jest idealna, to bardzo ją lubię, bo świetnie podbija intensywność cieni i lepiej mi z nią, niż bez niej :)




Eyeliner w kredce "Kajal eyeliner"  Wibo


Eyeliner kupiłam w promocji Rossmanna za jakieś 3-4zł.

Moja Opinia:
Kajal jest w ładnym opakowaniu, bardzo cieszy oczy. Malowanie jest bardzo niewygodne, ponieważ końcówka szybko się "tępi" i narysowanie ładnej kreseczki jest niemożliwe. Eyeliner bardzo się rozmazuje, niemal od razu odbija się na powiece, mimo, że powieka była dobrze zagruntowana bazą i cieniem. Kosmetyk ma łatwo rozcierającą się konsystencję, jest dobry do smokey eyes. 
Ogólnie nie jestem z niego zadowolona, zdecydowanie odradzam. 




Puder bronzujący Gosh


Puder dostałam w tamtym roku na spotkaniu bloggerek, nie wiem gdzie można go kupić, ale kosztuje 51zł.

Moja Opinia:
Puder jest w solidnym, ale do czasu opakowaniu. Rozwalił mi się dopiero po roku użytkowania, więc to jest bardzo dobry wynik, zważywszy na to, że niektóre pudry psują mi się po tygodniu użytkowania. 
Bronzer ładnie modeluje twarz,  delikatnie podkreśla kości policzkowe i nie tworzy plam w stylu "ciotki klotki". Nie znika szybko, daje bardzo naturalny efekt. Używam go też jako cienia do powiek, jeżeli mam mało miejsca w kosmetyczce i tam także się sprawdza. Ogólnie polecam, chociaż cena mogłaby być ciut niższa :)






Tusz do rzęs "Volume 2.0" Isadora


Tusz dostałam na spotkaniu bloggerek w grudniu, można go pewnie kupić w internecie, a kosztuje ok. 60zł, czyli dość sporo.

Moja Opinia:
Tusz jest w minimalistycznym, czarnym opakowaniu. Szczoteczkę ma na tyle wygodną, aby dobrze dozować tusz i nie pobrudzić się podczas wjeżdżania w najdalsza zakamarki naszych rzęs. Mascara skleja odrobinę rzęsy, ale nie osypuje się i nie brudzi powiek. Wydłuża i zagęszcza rzęsy, ale nie zauważyłam spektakularnego pogrubienia. Mascara ładnie maluje rzęsy, można nią zrobić i dzienny i wieczorowy makijaż. Łatwo się zmywa, nie podrażnia oczu i jest dobra dla alergików i osób z wysokimi wadami wzorku(sama jestem jedną z nich). 



A Wy? Jakie kosmetyki do makijażu mi polecicie? 

19 komentarzy:

  1. jesteś zadowolona z tej bazy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest całkiem dobra :) O wiele lepsza niż ta z Virtual'a

      Usuń
  2. świetny makijaż ! :)
    zapraszam na mój nowy blog: http://mar-tyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszedł Ci ten makijaż :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz w takim makijażu, do ideału brakuje tylko delikatnej regulacji brwi :) Ja ze swojej strony mogę polecić puder Rimmela Stay Matte, używam go nawet bez podkładu i mam spokój z błyszczeniem twarzy na ok.6 godzin bez poprawek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Podklad jest świetny :)

      Usuń
  5. mylife-style-fashion.blogspot.com/2014/04/klasyka.html?showComment=1398521083633&m=1#c6987583055897279471 ;) prosze wyraz swoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawił mnie ten eyeliner w kredce teraz raczej go nie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosh to gosh - nie ma co narzekać na cenę, bo produkty tej firmy są fenomenalne!
    Wspaniały makijaż, bardzo Ci w nim do twarzy.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna paleta cieni ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie masz okulary :) poklikasz u mnie w linki sheinside byłabym bardzo wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie,bardzo lubię takie naturalne makijaże :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój makijaż ogranicza sie do podobnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny makijaż ;))

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezuuu, jak ślicznie wyszłaś <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger