niedziela, 20 kwietnia 2014

Nowości: Rossmann, Tally Weijl i second hand :)

Hej :) Dzisiaj mam dla Was post z nowościami :) Jak wiecie, przez 3 dni, byłam w Krakowie. Oprócz pamiątek dla rodzinki, kupiłam sobie parę rzeczy totalnie nie związanych z tym miastem, torbę oraz 2 lakiery. W ciągu ostatnich 2-óch tygodni byłam tylko dwa razy w lumpeksie! Raz z koleżanką, drugi raz z moim chłopakiem :) Połowy nie były bardzo owocne, ale trafiłam na kilka fajnych rzeczy :)


Biały lakier( jak korektor, haha^^) z Safari za 4zł i piaskowa emalia Wibo( piękna!) za 3,58. 

Torebka z Tally Weijl, 12,99


 Koszula bawełniana w ptaszki, Denim&Co, 4zł

Top w "buziaczki" H&M, 5zł

 Sukienka marynarska, H&M, 2,80zł

Burgundowa sukienka w kropki Atmosphere, 7zł

Czarna mgiełka, Vero Moda, 4zł

16 komentarzy:

  1. Świetna torba i mam taką samą sukienkę z H&M, tylko błękitną w białe paski :D

    OdpowiedzUsuń
  2. łupki świetne, jestem w szoku, że kupujesz za tak śmieszne pieniądze. u mnie byle jaki sweter kosztuje 15zł, no chyba, że jest uszkodzony strasznie czyli porwany, że aż jeden rękaw odlatuje, to sprzedadzą za 5 ;/ powiedz mi: kupujesz na wagę, czy masz już wycenione rzeczy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Przekonałaś mnie... następnym razem jak bd miała ochotę na zakupy to idę na lumpy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka w groszki genialna,uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko ladne i za niewielkie pieniadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne nowości:) wesołych Świąt!:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka w grochy wymiata! Ogólnie niezłe łupy!

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/04/20042014.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ten drugi lakier jest super, bo też go mam ;)
    pozdrawiam
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne rzeczy czekamy na stylizacje :}

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ciuszki. Też mam ten lakier z Wibo i bardzo go lubię. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger