niedziela, 13 kwietnia 2014

Prasówka:InStyle, Cosmopolitan, Joy, Glamour i Grazia

Hej :) Dzisiaj mam dla Was mini prasówkę, czyli parę najfajniejszych wycinków z gazet, które mnie zainteresowały :D 

IN STYLE

Lakiery do paznokci w kolorze koralowym to mój absolutny must have. Strasznie podoba mi się odcień z Essie. 

 Ten zestaw szczególnie mi się podoba, szczególnie połączenie kwiatowej marynarki i turkusowego worka. Z przyjemnością sprawiłabym sobie taki pierścionek jak na zdjęciu, ale jest zdecydowanie zbyt drogi i chyba wybiorę tańszą alternatywę.

  Z tych dwóch zestawów bardziej podoba mi się ten pierwszy, ale drugi ma ciekawe buty. Ogólnie nie lubię sportowych butów, ale te przypadły mi do gustu.

 Uwielbiam pastelowe kolory, a w szczególności miętowy. Jestem zadowolona z tego, że pastele zostają na dobre w modzie :D

 Uwielbiam koronkę, a koronkowe buty wyglądają bardzo stylowo.

Pastele <3

 Spodobała mi się wzmianka na temat dobierania zapachu do stylu ubrań :)


ELLE

Kwiaty w postaci trójwymiarowej wyglądają naprawdę świetnie, szczególnie sukienka od Dolce&Gabbana. 

Uwielbiam kolor żółty, idealny na ciepłe dni!

Uwielbiam połączenia bluzy ze spódnicą ołówkową. Naszyjniki XXL wyglądają nieźle w tym połączeniu. Sama chętnie ograłabym ten trend z moją kobaltową spódnicą, bluzą z flagą i naszyjnikiem  z czarnymi diamentami od Divy.

Uwielbiam sandałki na szpilce, ale zdecydowanie w kolorze czarnym. Klapki a'la birkenstock w ogóle nieprzypadły mi do gustu, są okropne i bardzo niestylowe.

GRAZIA

 Z Grazii najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja Angelicki. Jest piękna, a fotografia bardzo ekspresyjna. Stylizacja jest bardzo dopasowana i świetnie dobrana do urody dziewczyny.

 Bardzo podoba mi się ten biały zegarek :D



 Uwielbiam biel, ale wyłącznie na sukienkach i torebkach. Biały total look w wakacje cudownie podkreśla opaleniznę. 

W tym sezonie modne będą złote zegarki, ja w swój zaopatrzyłam się już przed sezonem jesień-zima. 


Cosmopolitan

Ostatnio polubiłam białe koszule. Posiadam klasyczną oraz z wycięciami na plecach, która cudownie wygląda z ramoneską i lordsami w panterkę. 


JOY

Uwielbiam te włosy i stylizację <3

Bardzo podobają mi się klasyczne stylizacje, szczególnie takie jak ta!


Glamour

Usta to bardzo fajny motyw, ostatnio kupiłam sobie bokserkę z nim, pokażę ją Wam w następnym poście :)

Bralet i kopertówka z Asosa to prawdziwe piękności :D

5 komentarzy:

  1. bardzo mi się spodobał ten post, fajny pomysł :) również uważam, że te klapki a'la birkenstock są okropne..
    pogowtrampkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastele,kwiaty i pomarańcz na paznokciach super. Limonka bardzo mi się podoba,ale średnio mi pasuje ten kolor :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takim postem jeszcze się nie spotkałam, ale bardzo fajny ;)
    Lakier jest piękny :)
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery essie są boskie, ale przeraża mnie ich cena. Jestem aktualnie w posiadaniu 3 essie, jednych właśnie w kolorze kobaltowym <3 Zapraszam cię do mnie :* http://littlepeaceofheavenmeow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger