sobota, 16 kwietnia 2016

Co kupić na przecenie w Rossmannie? - recenzja podkładu Match Perfection od Rimmel :*

Hej kochane :* Ostatnio dowiedziałam się, że w Rossmannie znowu pojawi się spora promocja na kolorówkę. Oczywiście skorzystam, mimo, że mam jeszcze trochę produktów w zapasie :)  Dzisiaj pokażę Wam podkład, który kupiłam na jednej z tych promocji i szczerze go polecam. a mowa o Match Perfection od Rimmel :) 


Podkład Match Perfection Rimmel

Podkład można kupić w Rossmannie w cenie ok. 36 zł za 30ml. 

Opinia Producenta:

Kryjący, niepozostawiający śladów podkład z zaawansowaną 

technologią Smar t- Tone dla efektu nieskazitelnej, perfekcyjnej 

cery w każdym świetle. Wzbogacony drobinkami szafiru dla 

efektu 

świetlistej i promiennej cery. Trwałość makijażu przez cały dzień.
 
Match Perfection zostaje na skórze przez cały dzień i nie wymaga 

żadnych dodatkowych poprawek. Jest lekki i beztłuszczowy, 

dobrze się rozprowadza, posiada ochronny filtr SPF18, dzięki

 któremu cera jest cały czas pod ochroną.

Match Perfection jest idealnym podkładem dla zabieganych 

współczesnych dziewczyn, ponieważ jego długotrwała formuła 

utrzymuje się na skórze do 16 godzin. Kolor nie blaknie, dzięki 

czemu można nosić go od rana do nocy, bez nanoszenia poprawek.

Moja Opinia:

Podkład otrzymujemy w szklanej buteleczce, więc trzeba uważać, aby jej nie potłuc. Dozownik jest fantastyczny, w ogóle się nie zacina, dostajemy tyle produktu ile akurat potrzebujemy. Ja wybrałam odcień 101, czyli jeden z najjaśniejszych. W zimie musiałam go lekko rozjaśniać kremem BB od Maybelline, taki ze mnie bladzioch :)Teraz po zastosowaniu chusteczek samoopalających jest już lepiej. Czekam na lato i słoneczko, albo wybiorę się na solarium :P 
Podkład ma dosyć lejącą się konsystencję, ale dobrze się rozprowadza i nie zostawia smug. Do nakładania używam pędzelka do podkładu z Pixie. Po nałożeniu, pudruję twarz, Taki zestaw starcza mi na cały dzień w pracy, nic się nie rozmazuje, wszystkie niedoskonałości są pozakrywane i buźka świeżo się prezentuje. 10 h to maksymalna żywotność podkładu na twarzy. Dla mnie to akuratni czas i nie narzekam. Nie ma po nim efektu maski, chyba, że ktoś nałoży naprawdę sporą ilość. Podkład zostawia aksamitną twarz, kryje małe niedoskonałości, wyrównuje koloryt skóry. Nie ma po nim efektu Photoshopa. Wydajność jest dobra, ale to pewnie dlatego, że nie używam go codziennie. Buzia się po nim nie świeci, ani nie jest nadmiernie przesuszona. Podkład nie wałkuje się, gdy nakłada się go na twarz nawilżona kremem. Nie podrażnił ani nie uczulił mnie.
Podkład jest dla mnie ciut za drogi, ale po przecenie kupiłam go bez namysłu :)








4 komentarze:

  1. Widzę, że masz starą wersję, którą można było kupić za ok.9zł w Rossmannie w Cenie Na Do Widzenia w sierpniu ubiegłego roku. :) Teraz jest nowa wersja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś miałam faze na podkłady z Rimmela, ale jakoś moja cera zaczęła źle reagować.. ;/
    U mnie nowy post! Zapraszam http://onlymymotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam go już wiele razy ;) chyba jest fajny.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger